Mijn XP Account is kapot! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaGroove

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Ik was vandaag op MSN6 bezig, en iemand heeft mij toen een berichten bom gestuurd. Hierdoor is mijn computer gecrashed. Op zich niet zo erg, want hij startte weer op. Maar toen ik mijn account wilde opstarten, kreeg ik een fout melding. Iets met dat hij de I/O ofzo niet kon openen. Hierna kreeg ik een bericht dat hij een reserve account opende, en dat alle instellingen die daar in veranderd werden, niet opgeslagen zouden worden.

Dit was dus ook niet echt een probleem, want ik maak een nieuw account, en ik stel het weer opnieuw in.

Nu het echte probleem:

Alle bestanden uit MIJN DOCUMENTEN zijn weg. Ik heb nu via een ander account gekeken in DezeComputer, maar daar staat hij nu ook niet meer.

Hoe krijg ik die bestanden terug, (en als het even kan, hoe krijg ik dat account terug???)

met Dringende en vriendelijke groet

Wouter

Herstelpunt

Heb je al geprobeerd terug te gaan naar een eerder gemaakt herstelpunt??

Je komt hier door via Start, Programma's, Bureau-accesoires, Systeemwerkset te kiezen voor Systeemherstel.

Kies de laatst mogelijk datum...alles wordt dan teruggezet. Is dit lang geleden, dan kan het zijn dat je wat documenten kwijt bent.

gr
Herbert

TIP: Maak zo af en toe zelf een herstelpunt!

SUPER BEDANKT

kheb mn bestanden bijna allemaal weer terug. (op een MB op 50 na, dat ik tussen gisteravond en vandaag had opgeslagen)

SUPER BEDANKT

mvg

Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan