Mijndomein.nl - Probleem met php parsen in html

• Onderwerp starter Onderwerp starter xipe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xipe

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Hallo,

Sinds kort is er een probleem met mijn website, er komt een 500 error.

Het blijkt dat er een probleem is in mijn .htaccess file.
Daarin heb ik (op aanraden van Mijndomein) een regel opgenomen die het parsen van php in een html pagina mogelijk maakt.
Deze wijkt nogal af van de oplossingen die ik bij andere hosting partijen draai.

De regel die het eerst goed deed, maar sinds vandaag problemen oplevert, is:
AddType application/x-httpd-phpcgi .html

Blijkbaar zijn ze van de cgi-methode afgestapt (en hebben ze verder niemand iets daarover laten weten...)

Ik heb al contact opgenomen met Mijndomein, maar meer dan een standaardantwoord per mail, waarin stond waaraan het probleem zou kunnen liggen, heb ik nog niet ontvangen.

Daarom post ik mijn vraag hier, want misschien heeft een van jullie al een oplossing hiervoor!

Cheers,
xipe

Ik heb dit ook via mijnhomepage.nl gedaan, en het werkt prima, misschien moet je even een enter toevoegen in de htaccess file, en dan pas het code er onder zetten van mijnhomepage.nl
Anders kan je het is even op www.mastercode.nl proberen, daar hebben ze wel verstand van dit soort zaken.

Joep

Opgelost !

Hoi,

Het lag niet aan de php parse via cgi, maar aan een andere regel in de htaccess file, namelijk:

Options All -Indexes

Dit heb ik gewijzigd in:
Options -Indexes

Wel vreemd dat het ineens niet meer werkte, maar dit is dus de oplossing!
Mijn reiswebsite is nu weer in de lucht.

Hopelijk hebben anderen die hetzelfde probleem ondervinden bij MijnDomein, hier ook nog iets aan.

Greetz!
Robert
OneStop-Travel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan