Min. specs, goede prijs en adres voor 2ehands office 2003 PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airwave

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Berichten
158
Hi all!

Ik wil een tweedehands PC aanschaffen, voorkeur omgeving Den Haag/Rotterdam.

1. kennen jullie hiervoor betrouwbare adressen, en daarmee bedoel ik dat ik aanspraak kan maken op een kleine garantieduur van bijvoorbeeld 3 maanden?

2. het doel van het systeem is voornamelijk office 2003 gebruik, websurfen etcetera.
Geen games, geen videobewerking e.d. Uiteraard moet office wel vlot kunnen draaien. Overige eisen USB 2.0 en VGA of DVI videokaart, CDrom natuurlijk, HD van minstens 20 GB.

Wat voor minimale systeemeisen raden jullie aan en wat vind je daarvoor een goede prijs?(zodat ik in de betreffende winkel weet of ik niet opgelicht wordt qua prijs).
Ik beschik al over een toetsenbord en monitor, dus dat hoeft niet meegerekend te worden in de prijs.

Wederom is mijn dank groot,

Airwave
 
is capelle aan de ijsel in de buurt.
zo ja probeer het dan eens via harry
verkoopt en maakt veel systemen.
 
Je zou eens kunnen kijken op computerboerderij.nl, daar staan wel redelijke pc's bij.
130 Euro heb je wel een office pc voor, mét minimaal 3 mnd garantie (zonder OS)

Ai, las net omgeving Rotterdam .... Computerboerderij zit in Minnertsga , Friesland ...
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor jullie replies.
En aan wat voor minimale systeemeisen moet ik dan denken met name qua CPU en RAM?
 
Kan prima met een simpele PIII.

Heb ik hier regelmatig in de aanbieding, ik woon in Den Haag
 
P3 vind ik toch niet echt fantastisch voor Office 2003.
Het werkt wel hoor, maar met een paar dingen tegelijk komt een P3 met veel geheugen best wel in de problemen.
Maar vanaf Pentium 4 is het wel prima. Qua geheugen is meer dan 512MB verstandig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan