minecraft 1.2.3 server login systeem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo ik heb een goeie minecraft server 1.2.3 op me pc staan maar ik wil er een login systeem in kan dat op een pc ??
gr pascalboy

Wat bedoel je precies met een login systeem?
Iets zodat players in-game kunnen inloggen met hun gegevens?

ja ik zoe een plugin voor een bukkit 1.2.3 server zodat mensen ingame kunnen inloggen maar het moet kunnen op een server die draait op een computer bij mij thuis

Natuurlijk kan dat! :)
Zelf vind ik AuthMe het beste. (Wel de goede download aanklikken, anders werkt hij nog niet op 1.2 ;))

Ik neem aan dat je deze plugin wilt gaan gebruiken met een 'cracked server'?

bedankt en ja ik wou deze op een craked server gebruiken waar ik smaen met me vrienden op speel en daar komen ook wat van hun vrienden op ik hoop dat het een grote server ooit word maar mijn server computer is een xp met echt helemaal niks er op en veel ram enzo die lekker snel is en ik heb hem zelf gebouwd van spullen uit de schroot dus best nice bedankt nu kan ik eindelijk verder.

Nice! mooiso :)

Als je wilt kan je wel een PM'tje naar me sturen met het ip, kan'k fv keertje kijken ;)

hier heb je de website: http://pascalcraftonxp.site90.net/ mod of admin dit is geen reclamen het is gewoon een hamachi ip en tijden van me server ik verdien hier geen geld mee please laat de link staan.

alsjebliefd ik kan geen pm sturen

als je bukkit gebruikt kun je misschien gewoon zelf zoeken??

bukkit.org
en dan in de balk op get plugins klikken

dat weet ik maar nergens staat zo een systeem allen autome maar die naam heeft niks met loginsysteem te maken dus ik vroeg hier of iemand er een voor 1.2.3 wist want die was pas net uit en er waren nog geen plugins voor echt vandaar dat ik het hier vroeg maar nu werkt alles fijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan