Minecraft Bad Video Driver!

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartacusbloods

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Berichten
184
Wanneer ik Minecraft wil opstarten dan geeft hij de error aan : Bad Video Driver!

Dat is raar want op Windows XP deed hij het wel.
 
Welke Windows heb je nu dan?

misschien eens die driver update van de graka
 
Welke Windows heb je nu dan?

misschien eens die driver update van de graka


Nu heb ik Windows 7 Ultimate 32 Bit. En over die grafische kaart, weet je messchien een handige tip om de goede update te krijgen. Want ik weet niet precies welke ik moet hebben.
 
Om te achterhalen welke kaart je hebt moet je even naar: start>rechtermuisknop op computer>eigenschappen>linkerkant staat apparaat beheer en dan moet je zoeken na beeldscherm of beeldschermadapter;
 
Om te achterhalen welke kaart je hebt moet je even naar: start>rechtermuisknop op computer>eigenschappen>linkerkant staat apparaat beheer en dan moet je zoeken na beeldscherm of beeldschermadapter;

Ha, bedankt. Het is gelukt. Het heeft inderdaad te maken met de verouderde videokaart. Nu hopen dat andere spellen het ook soepel doen onder Windows 7.
 
ik speel het spel ook heb ook een server;), als je wilt kan je ook met mij spelen lijkt me gezellig;), die "andere spellen" doen het wel zorg maar dat je drivers up-to-date zijn dan draait alles;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan