Minecraft bukkit server

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoje4li

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
Berichten
143
Wie kan voor mij een server maken en opslaan in rar of zip want dan kan ik hem weer uitpakken
Ik ga hem niet portforwarden Misschien later en ik heb minecraft 1.6.2
Ik wil wel plugins zoals world edit
en een tweede wereld of arena voor pvp
gr yoje4li
 
voor 500 euro wil ik wel een poging wagen.
 
dan denk ik dat je hier verkeerd zit.
Hier gaat tijd inzitten dus werk en werk zal betaald moeten worden.
 
oh oke maar weet jij een plugin voor een pvp arena in een creative wereld
 
ga naar www.bukkit.org daar kun je een server met plugins in elkaar zetten en er zijn voldoende filmpjes op youtube (zoek hoe maak je een bukkit server) die het voor doen
voor plugins kun je op deze site naar plugins gaan en wat je nodig hebt is eigenlijk het volgende kwa plugins
-essentials
-worldedit
-multiworld (is even uitzoeken hoe dit werkt)

het installeren van plugins en het maken van een bukkit server is totaal niet moeilijk
je download 1 file van bukkit.org en even een teksdocumentje met een code opslaan als .bat file en je hebt een server
dan is het een kwestie van de goeie plugin zoeken, sleep hem in de map plugins (wordt aangemaakt na de eerste keer starten) en hij werkt al
 
Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst van Programmeren naar Spellen. :)
 
Ik kan helpen ?

Misschien kan ik er 1tje voor je maken met alle plugins die je wilt dan maak ik er een download van en dan moet je zelf alleen wat dingen in terminal doen ;)
 
kan jij hem gratis maken en kan je ook een soort plugin maken dat je kingdoms hebt
graag ook een map
 
Je kan ook (wat de meeste mensen doen)
een server host kopen, dan betaal je een bedrag p/m en dan krijg je een 24/7 server zonder
lagg en zonder enige moeite. Zoals *KNIP* , ik beheer deze site en als je ooit problemen
hebt met plugins vragen etc. Er is een ticket systeem waar je al je vragen kwijt kunt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan