minecraft gekocht maar werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd0910

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
ik heb twee weken terug op vrijdagavond rond half 9 een minecraft account op minecraft.net gekocht en betaald via ideal.
ik heb de launcher gedownload en ik heb een bevestiging ontvangen van mijn bank een bevestiging van skrill en twee bevestigingen van mojang waarin staat: ''your order has been processed'' met een linkje erin.
maar als ik op de link klik staat er in beeld: ''Error! You already own Minecraft. Only one copy per game is allowed on an account.''
ook als ik inlog op de minecraft launcher staat er alleen ''play demo'' en als ik daarop klik kan ik alleen de demo versie van de game spelen.
ook als ik naar mijn account op de website van mojang ga staan er 2 meldingen met ''You have an unredeemed copy of Minecraft. To redeem your copy and start playing Minecraft you first need to create a profile for the game.''
maar als ik dan op de knop ''create minecraft profile'' klik komt er weer de foutmelding ''Error! You already own Minecraft. Only one copy per game is allowed on an account.''
ik kan op de site van mojang ook niet nog een keer minecraft kopen want dan staat er ''you already have minecraft on this account'' dus het betalen is wel goed gegaan.

eerst dacht ik dat het even zou duren met verwerken maar bij de meeste mensen werkt het account al binnen een half uur.

heb ik soms een stap gemist of fout gedaan of moet ik verder nog wat doen?

weet iemand wat ik zou kunnen doen? het zou wel zuur zijn als ik hier €20,- aan heb verspilt.

alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik ben het aan het op zoeken, ik en mijn vriend hebben het, allebei gehad..

Ik had natuurlijk ook al veel op internet nagezocht maar het lijkt alsof ik de enige ben die met dit probleem zit

Laatst bewerkt:
Je had ook ff kunnen googlen

Ik hoop dat dit werkt,
Ga naar minecraft.net toe, log daar in. Als je dat gedaan hebt moet je naar download gaan (let er wel op dat je op je eigen besturingssysteem klikt en dan download hij.. Zeg maar als het niet werkt

ik had de minecraft launcher al gedownload en als ik daar inlog staat er play demo dus ik kan alleen de demo versie van minecraft spelen

verwijder je mc van je pc

download hem opnieuw via minecraft.net/download

let op: kijk ff welke launcher je neemt er is nu ook een zonder java.

en als t niet werkt moet je dit doen: (windows)

ga naar %appdata% (typ dat in je zoek balkje bij windows)
ga naar roaming
zoek je minecraft mapje

leeg die helemaal

klik op de launcher

Anders ff contact opnemen met Mojang support, zij kunnen het voor jouw oplossen als je de juiste gegevens hebt. ( bestelnr, transactienr, bankafschrift bv. )

Hey sjoerd,

Ik heb aardig wat ervaring met de computer (spellen,problemen,enz..)

Wat rot van je minecraft :(

Ik bied Hulp op afstand aan zodat je in een keer geholpen kan worden.
Natuurlijk moet de vraag eerst gesteld worden en moet je ''Team Viewer'' hebben. (Gratis Hulp op afstand Software)

Wat kan ik doen ?

Ik kan je met allerlei soorten dingen helpen, het kan minuten duren maar ook uren.
Wat ik wel heb zijn tarieven, maar die zijn niet super hoog en misschien kan ik je zonder tarieven helpen hier in de chat.

Waar ik ook goed in ben is spellen cracken, om het maar zo te noemen (eigen risico). Daar heb je natuurlijk wel de god computer voor nodig voor sommige zware spellen ;P.

Als je vragen hebt STEL ZE ! Ik heb altijd wel een antwoord :)

Heb je teamviewer op http://www.teamviewer.comzoek naar mij en voeg mij toe : ID: *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan