Minecraft .jar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

windowsaqw

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
67
Laatst had ik een mod geinstalleert en nadat kon Minecraft niet meer worden opgestart en ik krijg telkens een error:

Knipsel.JPG

Help me?
 
Hoi,
heb je gecontroleerd of dat file daar aanwezig is?
 
Klik rechts>eigenschappen en controleer of het bestand mss door Windows wordt geblokkeerd.
 
Heb je de map META-INF verwijderd in de minecraft.jar ?
Dat moet wel gebeuren als je een mod installeert!
 
Ik weet dat je META-INF moet verwijderen en daarom had ik minecraft opnieuw geinstalleerd.
Na het installeren dan krijg ik dat error

mss? ik ga het nu checken
 
Ik trek me terug want ik weet er verder niks van, spelletjes is mijn ding niet. :eek:
Experts genoeg hier in de sectie. :D
 
Typ %appdata% bij start vervolgens verwijder je de complete .minecraft map daarna start je minecraft op en als het goed is instaleert hij minecraft dan weer opnieuw!

LET OP: je bent wel al je saves kwijt! dit kun je makkelijk oplossen door even de saves map in mijn documenten te plaatsen en nadat minecraft opnieuw is geinstaleer er weer in plakken!

Veel succes!
 
Bij mij zegt mijn laptop dat de snelkoppeling niet bestaat en of ik de snelkoppeling wilt verwijderen

en PS: ik snap het niet met dat Mss
 
Ik zou wel een systeemherstel willen uitvoeren maar als ik dat probeer ik ook een error dat er een anitvirus actief is en als ik mijn BitDefender totaal uit zet zegt het nog steeds hetzelfde
 
Ik snap dat wel met %appdata% want ik weet hoe je mods moet installeren en andere versies van minecraft werken ook niet
 
Mischien minecraft eens opnieuw downloaden?

Sorry, hier kan ik je helaas ook niet mee verder helpen.. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan