Minecraft Java error

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard970

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2012
Berichten
10
hallo mensen,

ik wou weer eens minecraft gaan spelen.
ik klik minecraft aan, hij laad, maar daarna krijg ik een zwart scherm. en word ik er uit gegooit. en komt er een documentje op mijn bureau blad. er hebben al verschillde vrienden van me naar gekeken. en ook is er al een computer 'expert' lang geweest. nu wil ik aan jullie vragen, of jullie misschien een oplossing weten.
eerst deed hij het wel, maar nu niet meer. het licht dus aan mijn java.
het 'foutenrapport' komt automatich in een tekstdocument. die wou hij hier niet uploaden. heb het even in word 2003 gezet ;p
Bekijk bijlage hs_err word.doc
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes richard.
 
welkom op Helpmij!

Dit soort fouten komen vaak voor en geven meestal aan dat je Java is verouderd, of dat er een bestand mist bij je
minecraft data. Probeer de nieuwste versie van Java te downloaden, en daarna minecraft verwijderen, ook de data
die niet goed zichtbaar is, (waar je mods en dergelijke staat). En als dat is gedaan ook weer downloaden.
Als het probleem zich nog steeds voordoet moet je het even melden ;)
 
dank je :)
is goed. ik zal java opnieuw downloaden (heb ik al vaak gedaan :p)
en minecraft opnieuw.
en hoe verwijder je dan de minecraft data?
zal zo terug komen xp eerst eens even kijken
 
verwijder de map .minecraft en dan opnieuw probeeren
(als je minecraft start dan is er een knop met Options klik die aan daar staat onder in game location on disk druk op die 'link' en dan gaat en een windows verkenner naar die locatie ga een trug naar Roaming en verwijder de map .minecraft en start minecraft opnieuw dan staat minecraft opnieuw op je computer)
 
als je minecraft aanklikt dan krijg je zegmaar een scherm te zien, met enter game. naam invoeren enzo. als ik dan op enter game klik. komt er een zwart scherm, dan 2 sec later komt dat doc op mijn bureaublad. dus options aanklikken zal niet lukken, of bedoel je dat niet?
 
nee ik neem aan dat je voor minecraft betaalt hebt ?? start niet de game op maar het login scherm en volg dat op wat ik net stuurde
EDIT zie bijlage voor voorbeeld minecraft.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha, nee heb niet betaald. het precies dezelfde als de betaalde. maar dan niet betaald, illegaal dus, maar hij is wel het zelfde. maar ik zal de bijlage eens bekijken.
 
oke dan gaat het iets anders doe %appdata% in uitvoeren en verwijder daat .minecraft (staat boven aan)
 
die is nu verwijderd, zal eens kijken ;d

deamn.. hij doet het nog steeds niet :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan