minecraft mod

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 230987
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 230987

hallo
ik heb een wapen mod gevonden voor minecraft : http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=92206
waneer ik de mod loader er in plaats en minecraft staart doet hij het en dan zie ik dat er in de minecraft map 3 bestandjes worden aan gemaakt.
maar als ik bijvoorbeeld de wapen mod er in zet en ik log in dan blijft het scherm even zwart en sluit hij af.
ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit op moet lossen.
als het iemand anders wel lukt kan je ook dat bestandje eventueel door sturen

Laatst bewerkt door een moderator:
je meot eerst alle bestandejes op de goede plaats in je minecraft map doen
%APPDATE%->.minecraft->bin->minecraft.jar openen met winrar of ander zip programma. dan kijk je waar je alle files moet plakken. daarna verwijder je de META-INF map uit je minecraft.jar en je start minecraft op als het goed is moet het dan werken. anders is de mod niet voor die versie van minecraft gemaakt.

hallo
ik mijn pc draait onder windows 7 ultimate 64 bit en minecraft plaatst automatisch alles onder C:\Users\sjors\AppData\Roaming\.minecraft bij mij ik weet niet of dat problemen geeft maar ik heb precies gedaan wat ik moet doen eerst modloader gedownload en in dat minecraft.jar bestand gezet en toen minecraft gestart vervolgens tijdens het starten van het spel werden er 2 bestantjes aan gemaakt in de map .minecraft : modloader.txt het spel starten gewoon en kon gewoon spelen
daarna heb ik SDK's_Guns_1.4_01v3.rar gedownload de versie 1.4_1 komt overeen met de versie van mijn spel in dat winrar bestand staan de volgende mappen minecraft en volgens de beschrijving moet ik de inhoud van die map kopieren in het mincraft.jar bestand dat in de map bin staat en dan zit er ook nog een map resources in die moet ik gewoon kopieren in de minecraft map en mod_SdkGuns.properties en patch.properties die moet ik ook gewoon in de minecraft map plaatsen maar na dit alles gedaan te hebben werkt het spel niet meer als ik het start krijg ik wel het inlog scherm rn dan log ik in en dan blijft het zwart dan zou je normaal even de maker nam in beeld krijgen en daarna een menu maar bij mij krijg ik dus zwart scherm en sluit het vervolgens af

nou ik ben ff bezig geweest maar het ligt aan de wapen mod want de andere mods werken wel maar volgens de andere werkt hij wel erg raar maar waar:)

als er nou toevallig iemand is met de werkende wapen mod wil die genen dan alsjeblieft zijn minecraft.jar door sturen en als er iemand is die weet hoe ik de mods in de server werkend krijg..... ik ben de host van de server
als je het toevallig heb dit is mijn e-mail KNIP
Geen mailadressen in berichten.

hallo
ik heb ook een probleem
als ik minecraft opstart dan doet hij het maar als ik een blokje wil plaatse loopt ie vast en sluit ie af
kan iemand me helpen plzzzzzzzz
snel reacties ty alvast

als er nou toevallig iemand is met de werkende wapen mod wil die genen dan alsjeblieft zijn minecraft.jar door sturen en als er iemand is die weet hoe ik de mods in de server werkend krijg..... ik ben de host van de server
als je het toevallig heb dit is mijn e-mail KNIP
het sturen van een minecraft.jar is illegaal

waarscheinlijke oplossing

hallo
ik heb ook een probleem
als ik minecraft opstart dan doet hij het maar als ik een blokje wil plaatse loopt ie vast en sluit ie af
kan iemand me helpen plzzzzzzzz
snel reacties ty alvast

Als dat gebeurt moet je je hele minecraft folder deleten en opnieuw downloaden.
Als je werelden wilt houden, ga je naar appdata, dan naar de .minecraft map, en kopieer je de map saves ergens en wanneer je het opnieuw hebt gedownload, gooi je de inhoud in de nieuwe map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan