Hallo ik heb een paar vragen voor mijn Minecraft server. Ik ben op dit moment bezig met het bouwen van de map en ook met het configureren van de plugins enzo?
Mijn vragen:
-Wat moet ik doen om een server leuk te maken?
- Wat voor een wereld heb ik nodig? (Wil graag een survival server)
-Ik wil een paar plugins namelijk
1. Plugin zodat mensen zelf een gebied kunnen beveiligen
2. Plugin dat je je skin kunt veranderen naar een mob (bv. Enderdragon of creeper ofzo...)
3. Betaal systeem dat je met goud kunt betalen. (Net zoals bij Banjotown)
4. Group manager/ permissions (dat mensen in verschillende rangen zitten en dat ze meer rechten krijgen als ze in een hogere rang komen)
(Hero Chat. Dat ene dat er een rang voor de naam staat in de chat!)
5. Plugin dat mensen zich moeten registreren op mijn site (nog niet online) en dat ze daarmee moeten inloggen op de server.
6. Spleef
7. Jail
8. Worldguard/worldedit
9. MobArena
10. Battlenight
Weet een van jullie misschien hoe ik deze moet installeren (dat ze 100% goed werken? Een duidelijke Tutorial ofzo?
En weten jullie nog meer plugins laat het me weten?
Alvast bedankt!
Jur
Mijn vragen:
-Wat moet ik doen om een server leuk te maken?
- Wat voor een wereld heb ik nodig? (Wil graag een survival server)
-Ik wil een paar plugins namelijk
1. Plugin zodat mensen zelf een gebied kunnen beveiligen
2. Plugin dat je je skin kunt veranderen naar een mob (bv. Enderdragon of creeper ofzo...)
3. Betaal systeem dat je met goud kunt betalen. (Net zoals bij Banjotown)
4. Group manager/ permissions (dat mensen in verschillende rangen zitten en dat ze meer rechten krijgen als ze in een hogere rang komen)
(Hero Chat. Dat ene dat er een rang voor de naam staat in de chat!)
5. Plugin dat mensen zich moeten registreren op mijn site (nog niet online) en dat ze daarmee moeten inloggen op de server.
6. Spleef
7. Jail
8. Worldguard/worldedit
9. MobArena
10. Battlenight
Weet een van jullie misschien hoe ik deze moet installeren (dat ze 100% goed werken? Een duidelijke Tutorial ofzo?
En weten jullie nog meer plugins laat het me weten?
Alvast bedankt!
Jur
Laatst bewerkt: