minecraft server gekoppelt aan mysql koppellen aan website inlogsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

12youri12

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Berichten
135
ik weet van html eigelijk niks en van websites maken ook niet:(
ik run nu een minecraft server (bukkit) en het is me gelukt om daarvan een plugin te koppelen aan mysql die heeft in mysql de volgende kolommen aan:
usename, password (in MD5), ip adderes
aleen ik heb voor mijn site een inlog systeem nodig die ik kan koppelen aan mysql maar ik snap er helemaal niks van hoe ik dat kan doen
ik wil dan ook een email adderes van de mensen erbij

dan wil ik van een andere tabel op die door bukkit zelf is gemaakt de data daarvan op mijn website te weergeven

kan iemand mij hiermee helpen?

edit: ik gebruik als webserver en mysql server het programma: XAMPP en mysql bedien ik vie phpmyadmin
 
Laatst bewerkt:
ik wil hem echt zelf kunnen hosten en kennis krijgen op het gebied van html maar toch bedankt
ik heb nu ook een inlog systeem van webhelpje gebruikt het werkt maar is niet ideaal voor mij omdat het geen mysql kan gebruiken
de website zelf heb ik al een tijd (ik was vergeten een link te plaatsen) www.yourihomeserver.nl
 
Je hebt dus beschikking over php, weet je daar iets van?
Wat is je doel nu?
 
van php weet ik niks ik heb het wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet uit
mijn doel is dat ik een inlog systeem op mijn website kan zetten en die zijn data uit mysql haalt
en ook een aantal andere data uit mysql word aangegeven op de website
 
tja, maar wat heb je aan een inlog systeem als je er verder niets van weet?
 
zodat mensen op de website de status met mysql van hun kunnen bekijken en om het wachtwoord gelijk te houden met die van ingame op de website ook mysql maar dan om in te loggen
 
voor de status heb je geen mysql nodig, maar waarom een login?
het kan, maar kost veel tijd (zeker als je er net mee begint) maar bedenk eens, wat kunnen ze extra wat ALLEEN kan als ze zijn ingelogt?
 
de info van een persoon word door de server software opgeslagen in mysql en dat zouden ze dan aleen kunnen zien als ze zijn ingelogd en ik dacht ook aan een forum later waarbij je dus ook moet zijn ingelogd
 
bedankt die ga ik gebruiken! die gebruikt ook email ik gebruikte eerst loginsecuity
de info komt van bukkit zelf af: kills , mobkills... en nog een paar dingen
 
Het is geen plugin zodat je niet kan bewegen of iets anders doen voordat je bent ingelogd.
Sinds wanneer doet bukkit dat automatisch?
Wil ik dan ook gebruiken voor mijn server.
Ga zo dat script voor je schrijven, nu op de ipad
 
ooh dan had ik dat al verkeerd begrepen maar in de instellingen van bukkit had ik wat aangepast en hem verbonden met de database
 
Dat klopt, heb ik ook maar krijg geen stats.
Heeft het dan nog zin?
Voor het forum kan je mijn plugin gebruiken en de stats kunnen niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan