Minecraft server maken, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hoi mensen,

Ik wil op mijn oude pc een Minecraft server laten draaien, ik heb al meer dan 20 tutorials gevolgd, maar zonder resultaat.
Zou iemand mij willen helpen via teamviewer (lijkt mij makkelijker)?
Het zou wel leuk zijn als het een bukkit server is, kunnen er ook nog wat plugins in:).

Mvg, Casper
Alvast bedankt!

Wanneer komt het uit? ben tot 4 uur op school, daarna ga ik naar m'n vader.
is er ook een progje waarmee je de computer op afstand aan kan laten gaan?

alvast bedankt:)

Wanneer het jou uitkomt, ik hoef alleen vrijdag nog naar school.
ik ken zon programma niét, maar sommige bioses (of hoe je dat ook schrijft) ondersteuenen het.

tsss, eerst wel, dan niet, en dan weer wel, maar ok.
ben nu in de chat

Ik ben vandaag weer bij m'n moeder, maar ga straks middagdutje doen omdat we vanavind om 10 urr naar Griekenland gaan, wanneer komt het jou uit?

Edit: ik ben vanaf nu in chat: )

Laatst bewerkt:
Vandaag niet, heel misschien vanavond. Weet niet hoelaat ik thuis ben

vaavond zit ik in vliegtuig, moet om half 5 weg, is dus om 4 uur achter pc weg, ben er dan 2 weken niet...

Ik kan jou helpen :3

Stap 1 je download via www.bukkit.org een crabukkit item gebeuren
Stap 2 als je het gedownload hebt stop je het in een mapje en noem je het CRAFTBUKKIT dus niet die cijfers erachter
Stap 3 als je dat gedaan hebt maak je tekst document met een code.. kijk daarvoor een tuturial op youtube in het nederlands
Stap 4 dat bestandje sla je dan op en je noemt het Starter.bat en je klikt erop
Stap 5 dan maakt hij automatisch mapjes aan en server.propeties kan je alles aanpassen
Stap 6 als je alles hebt aangepast kun je je server joinen, ik heb geen verstand van port forwarden maar wel van hamachi

hamachi is een netwerk aanmaker programma en mensen die komen daar in dan, en dan kunnen ze de server joinen en port forwarden is dat ze direct kunnen joinen maar moet je zegmaar de muren om je firewall heen breken

ik zit op mn ipad en ik ga nu even zwemmen dus ik kan je niet helpen ;( maar je kunt wel even op youtube kijken van hoe hamachi werkt of port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan