minecraft server maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriellen

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2011
Knipsel.jpg als ik de mindcraft server software start krijg ik deze melding ik wil graag een eigen server maken voor in mijn tuis netwerk maar krijg dat probleem hoe kan ik dat oplossen?

Laatst bewerkt:
Het betekend dat je programma geen poort kan claimen. De poort is al bezet, of je programma heeft niet genoeg rechten om de poort te openen. In het geval van vista/win7, start je de server als administrator?

Ik doe zelf niets met minecraft, dus mogelijk heeft iemand met een eigen server nog een verder inzicht.

ik heb geprobeerd om te openen als administrator maar werkt nog steeds niet ik krijg de zelfde melding

Kijk eens in je "task manager" of de server misschien toch al draait, misschien probeer je de server twee keer te draaien.

je dient het lokale ip te gebruiken voor je server. dus voor het netwerk waar de server/pc is aangesloten.

Ik heb zelf een server.
Gebruik Bukkit VEEL fijner download link onderaan.
installeer 'm via de installer en kpieer uit de Bukkit_Update folder de 001_Snapshot.JAR naar de hoofddirectory als je vraagt of je wil overschrijven kies dan ja.
Als je klaar bent open dan de .bat file.
Als je dan een non-premium server wil moet je in server.properties veranderen van online-mode = true naar online-mode = false

http://www.fileserve.com/file/qYxtrdg

Non-premium is trouwens voor n00bs die minecraft niet gekocht hebben, die hebben dus geen 15E over voor een oneindig spel, waarmee je dus ook online kan.

@jopjop12 +1 zelf voor 10 euro gekocht in de alpha fase :)

als ik dat programma open krijg ik java word niet herkent als interne of externe opdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan