Minecraft server_2 :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
je host op je publieke poort dus je hoeft hamachi helemaal niet te gebruiken, als je poort goed open is moet je minecraft laten hosten op ie interne adres bijv. 192.168.1.x
jijzelf moet dan joinen op 192.168.2.x
de rest moet joinen op het ip dat de internetaanbieder je hebt toegeschreven in jouw geval: 77.164.68.106:25565

dit beeld [INFO] Starting minecraft server version Beta 1.5_02
[INFO] Loading properties
[INFO] Starting Minecraft server on 192.168.2.20:25565
[INFO] Preparing level "penis world"
[INFO] Preparing start region
[INFO] Preparing spawn area: 77%
[INFO] Done (1440018563ns)! For help, type "help" or "?"
is ovigerens goed.
 
ok dat beeld is goed maar hij blijft zeggen bad login misschien omdat ik het hele spel niet gekocht heb ik heb de beta maar ik kan wel andere server joinen

weet u misschien de oplossing van "bad login"
 
zet in je config eens: online_mode: false ofzo, dit was zodat de namen niet meer gecontrolleerd werden.
 
ik doe het maar mijn vrienden kunnen maar niet joinen het zegt bij hun "connection lost"
 
je meot je server ook updaten na 1.6 anders werkt het niet.
 
En je zegt in een paar posten eerder ik speel op 1.6.4_2 terwijl het 1.6.4 is, dus je speelt het wel?
 
zie je lost connection ook in de console staan?
ook wat staat er onder, meestal iets als connection timed out, kun je zelf ovigerens wel joinen? onthoud dat je op het lokale ip moet joinen en je vrienden op de plubieke.
 
Laatst bewerkt:
@royb3 je kan gewoon op je buitenstaande ip joinen athans ik kan dat vanuit de pc waar ik het op host.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan