Minecraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo mensen,

Okay, nu wordt ik echt oud maar het is ook een gebied waar ik me geheel niet in interesseer natuurlijk.
Mijn zoon wil Minecraft gaan spelen. NU zie ik van alles op het WWW over dit spel. Zo zou het gratis zijn en dan weer niet en een hele hoop gedoe met servers en dergelijke.

Waar moet ik rekening mee houden ? Is het safe ? Is het dus gratis of niet ?

Kortom beste game nerds adviseer deze "oude man" even :p

Edit: Heb nu Minecraft gedownload via www.minecraft.net en wil hem installeren en spelen maar dan moet ik een Mohjang account aanmaken ?

Alvast hartelijk dank :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Zover ik weet is het draaien van een minecraft server gratis, maar het gebruik van de client is betaalde software.
Je zou dus met een betaalde client 1000en Minecraft servers moeten kunnen bezoeken (als/zodra je weet waar die gehost zijn en de beheerder toestemming geeft om te verbinden).

Tijs.
 
Tja, daar gaan we dus al.....ik wil geen server draaien, ik wil dat mijn zoon het spelletje kan spelen :rolleyes:

Zoals gezegd, snap ik er geen bal van dus.
Kan je niet gewoon downloaden, installeren en spelen dan ?
 
Zover ik begrijp kan dat niet (als je de officiële client wilt gebruiken): Je kunt zelfs de software niet kopen zónder zo'n account, en ook de demo-versie niet.

Tijs.
 
goeie tip vanschagen !! moet ik ff voor bram dan installen. speel het nu via een omweg op de pc
 
er zijn genoeg illegale versies te vinden. hier de nieuwste ik speel hem zelf ook.
*KNIP* als je nog vragen hebt over het spel moet je het maar vragen.
Gr. Merijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen, ik ga eens wat proberen. Hou jullie op de hoogte en bedankt zo ver.

@ottermannetje, je zal het goed bedoelen maar erg slim is het niet :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan