mini afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 2 van die dingen gekocht en zowel bij mijn moeder als ook bij mij werken zij goed , handig als 2 de afstandsbediening .

Hans

Hallo, zou je mij dan kunnen vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
in de handleiding stond druk de power knop 3 seconden in en dan blijft het rode lampje knipperen. heb dit geprobeerd maar gebeurde niks. ik omgeruild voor een nieuwe, werkt ook niet. doe ik iets fout?

mgv Bart

Ja , jij doet wat er in de handleiding staat en die klopt niet .
T'was voor mij ook even zoeken .

Zet je tv aan .
Druk de power en de mute toets tegelijkertijd in tot het rode lampje constant brand .
Druk daarna de power knop in het rode lampje gaat knipperen , druk na drie seconden weer de power knop in en blijf dit om de drie seconden doen totdat jouw tv uitgaat
Druk dan direct op de mute toets waardoor die instelling bewaard wordt .

Bij mijn tv had ik de juiste code binnen vijf minuten , bij mijn moeder duurde het een kwartier .

Succes en laat even weten als het gelukt is , dit voor de andere lezers .

Hans

Laatst bewerkt:
Haha, het werkt! :D
Heel erg bedankt.
Ik dacht al; wat deed ik fout?
Heb een Sharp Tv en werkt perfect:)

Ja , jij doet wat er in de handleiding staat en die klopt niet .
T'was voor mij ook even zoeken .

Zet je tv aan .
Druk de power en de mute toets tegelijkertijd in tot het rode lampje constant brand .
Druk daarna de power knop in het rode lampje gaat knipperen , druk na drie seconden weer de power knop in en blijf dit om de drie seconden doen totdat jouw tv uitgaat
Druk dan direct op de mute toets waardoor die instelling bewaard wordt .

Bij mijn tv had ik de juiste code binnen vijf minuten , bij mijn moeder duurde het een kwartier .

Succes en laat even weten als het gelukt is , dit voor de andere lezers .

Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan