Mini-laptop/Netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
213
Kunnen jullie me me misschien adviseren mbt de aanschaf van een mini-laptop/netbook?
Wil hem gaan gebruiken om gemakkelijk mee te kunnen nemen en Office Word/Excel gebruiken, foto's bekijken.
Ik wil er (nog) niet te veel aan uitgeven.
Heb wel wat rondgekeken, zag ook computers met Windows 7 starter, maar dat schijnt ook niet alles te zijn.

Is dit iets?
http://www.bol.com/nl/p/packard-bell-dot-sc-v-805nl-netbook/9000000012082732/
http://www.bol.com/nl/p/acer-aspire-one-d270-26dw-netbook/9000000012083068/ (Net een minder goede review)

Ben benieuwd naar jullie adviezen!

Charis
 
Laatst bewerkt:
Windows 7 Starter is inderdaad niet alles.
Ik raad je een andere Windows versie aan of misschien wel Windows 8
 
Tja, Windows 8 is voor mij nog totaal onbekend, waarschijnlijk ontkom je er vroeg of laat toch niet aan?!
 
Een mini-laptop...

Goede keus. Een kleine krachtpatser van goede kwaliteit is aan te raden. Geen Packard Bell of Acer dus... Zelf heb ik twee jaar geleden een HP Mini 210-2001sd gekocht met Windows 7 Starter (ik heb slechte ervaringen met HP laptops, maar de netbooks zijn wel goed). Laatst heb ik het RAM-geheugen nog upgradet naar 2 GB. Het is een echte krachtpatser onder de mini-laptops.

Voor jou had ik ongeveer hetzelfde in gedachte: een netbook met een Intel Atom N2800 dual-core of iets van AMD en dan nog een upgrade naar 2 GB RAM of zelfs meer. Dan wordt het een echte 'huis-tuin en keuken PC'.

Hier wat opties:
Krachtpatser: klikkerdeklik!
Touchend het leven door met veel processorkracht (nog wel even het RAM upgraden naar 4 GB): klikkie!
De alleskunner onder de mini-laptops: klik!

Dan nog een cheapie Office-pakketje erbij: klik!

Kijk maar wat je er van vindt. Ik heb zelf geen problemen met Windows 7 Starter. Het enige waar ik 'last' van heb is dat je het achtergrond niet kan veranderen. Maar daar heb je tweaks voor (YouTube)!
 
Laatst bewerkt:
die HP van bassie9 is een best goede netbook, die hebben wij op school ook en ze zijn redelijk snel met internet, word enz.
maar een nadeel is wel dat de touchpad in die laptop erg klein is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan