mini mp3 speler intertoys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neder1

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2009
hallo ik heb 4 december de mini mp3 speler van intertoys gekocht.
het is een mooi ding maar ik heb een probleem.
intertoys heeft er een usb kabeltje bijgeleverd maar als ik de mp3 speler met mijn pc aansluit kan ik er geen muziek op zetten.. er komt niet eens een menu net als bij een usb stick.

doe ik misschien iets fout of is er iets mis met mijn mp3 speler?
ik hoop dat iemand snel antwoord als vast bedankt!

ps ik heb trouwens vista maar op de verpakking staat toch dat het zou moeten lukken met vista.

Grtz Dennis

Laatst bewerkt:
Hoi,

Geen software bij gekregen? anders even op het merk zoeken via google .
En misschien is hij wel stuk

nee ik heb er geen software bij gekregen en van van de site van dit ding word ik ook niet wijzer..

Hoi,

Is inderdaad een fijne site zou morgen even terug gaan naar intertoys

mp 3 m3000

hallo

ik heb hetzelfde probleem (ook bij intertoys gekocht) als je een oplossing gevonden hebt wil ik dat graag horen van u

mvg Raijsa
Raijsa@hotmail.com

Mijn dochter heeft hetzelfde probleem,vista zegt dat hij hem installeert maar hij is niet te vinden .Ik denk dat intertoys morgen een flinke aanloop gaat krijgen...........

Hij installeert de software automatisch maar geeft aan : wacht op gebruiksersgegevens (?)

Zelfde probleem

Ik heb ook die mp3-speler (maar dan van sinterklaas gekregen). Zijn er al oplossingen?

Wat moet ik doen? De site van de mp biedt ook niet veel support!

mooi ding heeft intertoys gemaakt zeg... maar goed wat kun je verwachten voor 10 euro..

ik heb ook een windows XP pc en ook daar draait de mp3 niet op... zoek je bonnetje maar vast ..

Zelfde probleem

Heb zelfs geprobeerd het schijfje te formateren naar FAT32. Dit lukt gewoon. Ik kan er ook een driveletter aan toekennen. En vervolgens kan ik er mp3-tjes opzetten!
Echter, wanneer ik hem afsluit en vervolgens wil gaan beluisteren, komt ie dus weer met "Say you, say me" van Lionel Ritchie en "I'm a barbie girl"! Ik heb het nu al -tig keer geprobeerd en ik kan die 2 liedjes niet meer aanhoren! Ze blijven er maar opstaan...

Kan iemand dit forum item bezorgen bij Intertoys?? Het zou wel handig zijn voor hun om te weten dat er veel mensen dezelfde klachten hebben. Helemaal ***lig, want het ding was alleen op 4 december verkrijgbaar voor 10 euro, dus hij zal bij menigeen in de zak van Sinterklaas beland zijn. En ik moet mijn zoontje aan zijn verstand zien te krijgen dat het niet Sinterklaas zijn schuld is!

ik heb intertoys en de site van da ding al gemaild maar niemand heeft nog iets terug gestuurd en bij de mail aan intertoys heb ik er ook bij gezegd da meerdere mensen deze klachten hebben.
ik ga morgen naar de winkel en wat ze zeggen zeg ik hier dan wel weer!

ook op XP werkt ie niet

Ik heb hem ook voor mijn dochter gekocht. Bij XP geeft ie aan dat de installatie niet lukt en hij wellicht niet goed zal werken. Ook via Systeembeheer is de speler niet als aangesloten ding op de computer te vinden. Het lijkt een structureel probleem. Morgen ook maar naar intertoys en geld terugvragen, want dit gaan ze vast niet oplossen.

Arnold

oow mensen die dit ook zien en hetzelfde probleem hebben zet hier dan neer dan kan ik dit laten zien en krijgen we misschien met z'n allen ons geld terug omdat ze zien dat het hun schuld is en niet da we dat ding kapot gemaakt hebben...

Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Ook ik heb 2(!) mp3 spelers bij intertoys gekocht. Een roze voor mijn dochter, geen enkel probleem. Weliswaar geen software, maar na aansluiting automatische installatie. Pc met Vista.Kopieren naar schijf L MP3. Kan via de verkenner zelfs Barbie girl en Say you say me verwijderen. Moet er wel bij vermelden dat het apparaat aan de G-poort is verbonden en dat het eerst de naam G CD drive kreeg

Het andere exemplaar, een grijze, voor mijn zoon geeft echter dezelfde problemen als hierboven vermeld. "Wacht op gebruikersinvoer" Ik heb ongeveer een uur gewacht...........:evil:
Dan maar via de laptop met XP geprobeerd. Hier alleen de melding dat er problemen waren met de gevonden software. Verder niets. Van de website wordt ik ook niet vrolijk.

Morgenmiddag om 13.00 gaat Intertoys open. Zal wel weer een rij staan..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan