mini mp3 speler intertoys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij het zelfde probleem :( , vanmorgen een huilend kind die haar mp3 speler niet aan de juf kan laten zien.
uitgelegd dat mamma van sinterklaas het kadootje moest kopen bij intertoys en vandaag een andere gaat halen die waarschijnlijk duurder is. ( mooie aanbieding )

ik heb een klacht naar intertoys gestuurd maar ja wat heb je er aan.

ikzelf ben al heel teleurgesteld, kun je je voorstellen hoe een kind van 8 zich voelt :(

Helaas ook hetzelfde probleem....

Ook wij kunnen geen muziek toevoegen aangezien de speler niet zichtbaar is.....
Hoop dat Intertoys snel actie gaat ondernemen!

Ik heb vrijdag 3 gekocht en alle 3 hebben ze het zelfde probleem. heb al geprobeerd op internet naar programma's er voor te zoeken. Na 3 a 4 uur martelen heb ik het opgegeven en een klacht naar intertoys gestuurd.
ook heb ik vanmorgen het hoofdkantoor gebelt. Ze zijn er meteen mee aan het werk gegaan,
Vanmiddag belde ze me terug.
De interoys was nog niet te bereiken maar ze gaan ze om 13 uur bellen en dan mag ik ze omruilen. Als het telken het zelfde blijft krijg ik mijn geld terug maar dat gaat het me niet om ik wil een werkend apparaat hebben.
Ik heb interoys verteld over dat er meerdere klachten op het forum staan ze zouden er naar kijken.
Ik hoop iedereen voldoende geinformeerd te hebben

Zelfde probleem

Ook hier hetzelfde probleem. XP geeft een installatiefout aan en het apparaat is totaal niet zichtbaar.
Heb er twee gekocht. Helpdesk van Intertoys gebeld. Ze gaan morgen de winkels informeren over wat ze moeten doen.

Hoi,

Fijne mp3 spelers van intertoys gelijk sinterklaas verpest ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Ook ik kon niet wachten tot om 13.00 uur de deuren open gingen en bovendien had ik geen zin om voor de tweede keer in de rij te staan voor de mp3 speler. En dus ben ik in de telefoon gekropen. Daar kreeg ik eerst een wazig verhaal over het terug brengen en geld terug krijgen. Maar inderdaad is daarmee ons probleem niet opgelost. We zitten nog steeds met dat huilende kind wat zijn droom in duigen ziet vallen............had de testpiet dit niet kunnen chekken?????? Ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik het ding gewoon wil ruilen voor een werkend apparaat. Dit kon pas op donderdag omdat dan de vracht komt. Maar ze wist niet zeker of ze er nog wel waren. Natuurlijk had ik al op de webshop gekeken en daar stond enkel dat de roze niet leverbaar zijn. En dus leek mij dat ik best eind van de week een zilveren die het niet doet kon ruilen voor een zilveren die het wel doet. Anders moet je ze ook niet meer aanbieden op de webshop. Daar had ik een punt natuurlijk. En dus werd na lang aandringen van mijn kant mijn naam en telefoonnummer genoteerd. Ik zou het te horen krijgen als ze er een binnen kregen.
Zojuist ben ik al terug gebeld en wat denk je : ze hadden contact gehad met het hoofd kantoor en er zijn in heel Nederland zijn deze mp3 spelers niet meer voorradig. En er was dus ook geen mogelijkheid om hier nog aan te komen. Wel een beetje vreemd dat ze tot op dit moment nog steedt voor 29,99 euro te koop zijn op de webshop?
Maar goed wat nu te doen??????? We zitten allemaal met een probleem en een huillend kind op de koop toe. Leuk die dagaanbiedingen!!! Ik ga eens kijken of radar hier iets mee kan.

Hoi,

Ja het is wat, misschien kunnen jullie zich op een of andere manier jullie klacht bundelen.
Als het radar wordt.

Het hele verhaal heb ik nu op het forum van Radar gezet. Lees het rustig eens door. Het staat onder speelgoed. Om te kunnen reageren op dat forum moet je wel aangemeld worden. Maar wie weet als we onze krachten (klachten) bundelen kunnen we misschien voorkomen dat er volgend jaar weer kinderen teleurgesteld worden.

Laatst bewerkt:
Wij hebben de mini-mp3 maar teruggebracht naar Intertoys op maandagmiddag en ons geld teruggekregen. We hebben maar niet eens meer geprobeerd om hem om te ruilen voor een andere, na wat we op dit forum gelezen hadden. Bij voorbaat ingeschat als kansloos en verspilde moeite. Dan toch maar een iets duurdere kopen... in een andere winkel uiteraard.

Arnold

ik ben naar de winkel geweest ze zeiden al dat het probleem niet nieuw was... ik heb nu wel gelukkig mijn geld terug gekregen al deed intertoys ook daar al moeilijk over...
maar goed deze dingen waren dus echt gewoon kapot en ik snap ook niet dat ze deze dingen niet gewoon testen.. ik ga in ieder geval de volgende sinterklaas geen dag aanbiedingen van intertoys kopen want de kloon ipod touch moest ik ook al 5 keer terug brengen vorig jaar!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Heb mijn spelertjes vandaag teruggebracht en geld terug gekregen.
Met het geld naar de Media Markt, waar daar zijn nu dezelfde type spelers voor €11,- in de aanbieding!
Deze doen het goed. Heb nu twee blije kinderen rondlopen:)

Ook hier met kerst een teleurgesteld kindje, omdat die mp3 player, die als dagaanbieding bij Intertoys gekocht werd, het niet doet. Wij hebben op twee verschillende pc's en twee laptops zitten te friemelen, bij Vista kwam de melding, dat de software geinstallerd is en nu de gebruiker de gegevens mag toevoegen, XP gaaf meteen aan, dat de hardware foutief is.
De website, die op de verpakking aangegeven staat, is helemaal niet te openen.
Een verdere zoektocht liet mij dan hier belanden en ook op Radar. Nu weet ik tenminste al, dat wij met dit probleem niet alleen staan, maar ja, dat helpt dochtertje lief nu ook niet direct aan een werkende player. :confused:
Diep triest vind ik de verhalen van mensen, die dan nog het advies kregen, om via internet de player voor 29,90 € te kopen. Klantenvriendelijk is dit zeker niet te noemen.
Ben benieuwd, welke reactie mij te wachten staat, immer lag hij al 20 dagen bij mij, voordat hij als cadeau werd gegeven, en wij zitten in onze vakantieoord.

Wat een geslaagde actie van InterToys!

Huilende kinderen! Ik dacht dat Intertoys toch wel een ander doel had! Dat zou toch niet mogen joh!

mp3 speler

hallo mensen nou ik heb vandaag dus ook deze mooi mp3 speler gekocht bij de intertoys voor 10euro nou heb ik het zelfde probleem w8 op gebruiker... nou ja ik heb geluk want als ik em aan de ps3 van me vriend doe doet ie et gelukkig wel dus voor de mensen met een ps3 dat kan dus wel en werkt ook nog beter maar voor mensen zonder ps3 zou ik em ook terug brengen heel erg jammer dat ze het niet even testen voor ze het in de winkel leggen\:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan