miniaturen in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste helpmijers,
Ik zit met het volgende probleem.
Bij een kennis van mij ben ik met zijn PC bezig geweest omdat hij problemen had.
Nadat de problemen waren verholpen,was er weer wat anders waar ik geen oplossing voor weet te vinden. Het volgende aan de hand, wanneer hij een map met foto's opent kreeg hij eerst altijd de miniaturen van de foto's te zien maar nu krijgt hij een miniaturen beeld te zien met alleen een afbeelding van het programma waarmee de afbeeldingen geopend kunnen worden.
Ik kan met geen mogelijkheid de PC terug krijgen zoals het eerst was,dus gewoon de afbeelding van de plaatjes in miniatuur.
Het vreemde daarbij is dat van één miniatuur wel het plaatje werd getoond en wanneer ik een ander plaatje open en dan opsla als: met de extensie BMP dat deze dan wel goed wordt getoond.
Wat moet ik doen om het weer in de oorspronkelijke toestand terug te brengen,wie helpt mij ???
Vr.gr. B.Kat

beste khk464,
Ik heb alles gedaan wat in de tread van Kleinkamer stond geprobeert maar nog steeds geen miniaturen van de afbeeldingen.
Wat kan ik nog meer veranderen om de miniaturen van de afbeeldingen weer zichtbaar te maken?
Vr.gr.B.Kat

Sorry, buiten de windowsinstellingen die je zelf ook wel kent, beeld-miniaturen, weet ik ook niet meer. Het rare is dat bij mij ook de bmp afbeeldingen nog te zien waren en de andere niet, en dit was herstelt na regsvr32 thumbvw.dll uit te voeren. Mischien hier op help mij bij zoeken eens miniaturen intikken er zijn reeds meerdere topics over geweest.

Groetjes

Beste khk464,
De kennis van mij belde mij om te zeggen dat vanmorgen zo in eens weer de afbeeldingen van de miniaturen weer te bekijken waren.
Hoe het kan weet ik niet ,want na een paar pogingen om het te herstellen gelukte het mij niet ,maar nu is het plots weer in orde.
Ik zal de vraag als opgelost melden.
Vr.gr. B.Kat.

B.Kat, prachtig, zo zie je maar; de wegen van de grote windows zijn ondoorgrondelijk. :rolleyes:

Groetjes

Bedankt hkh464,
Ik ben blij dat alles weer werkt bij de kennis van mij want ik voelde mij behoorlijk schuldig aan dit euvel,want ik had er een program opgezet om de bestands groote van foto's te verkleinen,omdat hij die vaak verzond naar een zoon van hem in amerika.
Het verzenden van die grote afbeeldingen duurde hem te lang en werd te kostbaar via de telefoonlijn.
Maar gelukkig werkt alles weer en dat met de hulp via HelpMij.
Bedankt nogmaals.
B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan