miniatuurweergave veranderen in pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal, ik ben via zoeken deze topic tegengekomen, nu is mijn vraag hierover: hoe krijg ik dit voor elkaar in het venster wat XP opent als ik op Internet bij een afbeelding kies voor 'afbeelding opslaan als...'? Hier staat nl. geen enkele balk bover waar ik iets mee kan. Is dit wel mogelijk?

P.S.: Omdat de topic waar ik naar verwijs in 'Installeren Windows XP' staat ben ik hierin doorgegaan, misschien had hij in 'Software XP' gestart moeten worden?

Bedoel je dat je bij het opslaan van de afbeelding, de pictogrammen wilt kunnen veranderen in miniatuur,tegels enz...?

Boven in naast het menu van "Opslaan in" staan 4 knopjes, daarvan kun je met de laatste de pictogrammen wijzigen in de gewenste pictogrammen

Tha Devil, vlotte reactie!
Is er alleen ook een manier waarop XP mijn voorkeur hierin onthoudt?

Ik denk het wel, ik had zoiets met de statusbalk onderin, deze verdween steeds wanneer ik een nieuw scherm opende, via "mapopties" kwam dit voor de bakker (ook met op alle mappen toepassen)

dus op deze manier

Geplaatst door Diana
Collins,

Om je veranderde instellingen te behouden wat betreft weergave in list, icons of iets anders kun je het volgende doen. Ik gebruik de nederlandse versie maar ik denk dat je er wel uit komt.
Verander wat je veranderen wilt via beeld miniatuur weergaven, tegels, lijst enz. enz. Ga dan naar Extra>mapoties. Kies tabblad weergave. Klik daar op "op alle mappen toepassen" aan en als het goed is onthoudt XP dan je instellingen wat betreft de weergave.

succes

gr. Diana

Beste Da Devil, ik heb heel je reactie niet gezien, tot Watchdog me kwam waarschuwen, sorry dus dat ik nu pas reageer!
Ik heb via een andere map gedaan wat je hebt gequoot omdat dit niet kan in de map die ik aan wil passen (zie starttopic van deze thread) maar dit heeft dus geen invloed op de manier van weegave in het venster 'Afbeelding opslaan'.
Helaas dus, dit werkt ook niet...

Toch bedankt, grtz fun_surfer. ;)

Geplaatst door Tha Devil
Ik denk het wel, ik had zoiets met de statusbalk onderin, deze verdween steeds wanneer ik een nieuw scherm opende, via "mapopties" kwam dit voor de bakker (ook met op alle mappen toepassen)

dus op deze manier

Hoi allemaal,

ik heb dat probleem met verdwenen statusbalk bij nieuw venster ook. ook heb ik het probleem dat xp mijn verschillende weergave-opties voor de mappen (miniatuur, detail, lijst etc.) niet onthoudt.

nou ben ik bang dat als ik klik op 'op alle mappen toepassen' dat AL mijn mappen dezelfde view options krijgen, terwijl ik het juist zo fijn vind, dat iedere map zijn eigen weergave-opties heeft...:o

is dit ook echt zo? krijgen dan al mijn mappen dezelfde weergave-opties (bijv. alles is miniatuurweergave)

heeft er iemand een antwoord op aub?

groetjes scarfinger :)

Laatst bewerkt:
Beste Scarfinger

Zoals je al zegt, zal windows dit op "Alle Mappen Toepassen" dus is er niet een map die dan een andere weergave krijgt :confused:

Het enige wat je dan kunt doen om die mappen hun weergave te laten houden, is eerst op alle mappen toepassen en daarna die map weer zijn weergave geven (beetje omslachtig maar wel de enige, bij mij bekende, optie)

Bedankt Devil,

ik ga het meteen proberen.

wel raar hè van xp? misschien zal ik microsoft ook maar een mailtje sturen met de vraag waarom xp dit soort dingen niet gewoon onthoudt (n.b. instellingen voor verschillende mappen onthouden staat gewoon aangevinkt bij mij...)

bedankt in ieder geval :)

scarfinger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan