minidisc free software

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Pas een minidisc aangeschaft de netMD van sharp. Er zit software bij genaamd BEATJAM maar die heeft win98se nodig wij hebben win98. Bestaat er een gratis programaatje die ik wel kan draaien om mp3's op mn minidisc te zetten?

of windows 98 even updaten naar win98se.
Is er niet iemand in de buurt die windows 98se heeft , deze kan er zo overheen zonder alles opnieuw te moeten installeren.

Die heb ik hier liggen maar na de schijfcontrole komt er te staan (weet het niet meer precies) dat windows niet over de vorige (win98) kan worden gezet.

Ik heb net even in mijn cd collectie gekeken en zag dat er dus een speciale update cd is van win98 naar 98se.

Denk dat dat het dan wel zal zijn. Ik probeer namelijk met een hele versie van windows 98se up te graden.

foutmelding is: Er is een besturingssysteem op de comp geinstalleerd dat niet door deze versie van setup kan worden vernieuwd.

hele cd is 570 mb groot.
ik wil het op mijn ftp zetten maar dan moet je het zelf ophalen via..telefoon..kabel...adsl

laat maar horen.

Bedankt voor het aanbod maar ik zoek het wel ergens anders. Isdn modempje gaat nie zo snel......
Weet er nog iemand misschien een freeware programma?

Dit heb ik op een andere site gevonden:

If you mean the full Windows98SE cd and you want to upgrade from Windows98, this is how you do it.
Rename your autoexec.bat, config.sys, and win.com file to somethign like *.chs. Then boot up your computer with the win98 startup disk and the win98se cdrom. During the installation process direct windows to be installed to C:/Windows

Is dit een mogelijkheid of zijn al mn bestanden dan weg?

Dit is een mogelijkheid.
Nee je bent je bestanden niet kwijt of je moet ze in windows gezet hebben.
Maar ik neem aan dat je daar een mapje voor gemaakt hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan