Minimaliseren????

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Berichten
596
het is heel vreemd, maar als ik in WIn98 mijn programma wil minimaliseren dan verdwijnt deze geheel in het niets. Als ik dan alt tab klik kan ik nog wel gewoon wisselen tusssen de programma's maar ik zie ze niet staan onderin mijn taakbalk. is dit vreemd of niet.

Succes!
 
Taakbalk

Ik heb precies hetzelfde!

Sinds vanmorgen komen de geopende documenten en programma's niet meer in de taakbalk te staan, maar kan ik wel wisselen via atl+tab.

Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen om het probleem te verhelpen?

Bono.
 
Misschien een virus. Scan voor de zekerheid even bij www.housecall.nl klik op scan nu. Vreemd is het zeker, is de eerste keer dat ik zoiets hoor.

Groeten,
 
Bedankt voor je bericht.

Ik heb het geprobeerd, maar er is geen virus gevonden.

Maar, hoewel opnieuw opstarten die dag niets hielp, was de volgende dag alles weer normaal.

Vreemd blijft het wel, en ik vraag me af wat ik kan doen als dit weer gebeurt. Afwachten lijkt me in ieder geval nooit een goede tactiek. Dus als iemand het antwoord weet...

Bono.
 
minimaliseren

Hoi,
Een paar maanden geleden had ik exact hetzelfde probleem. Het bleek na veel puzzelen en zoeken dat één van de door mij geinstalleerde programma´s op één of andere manier de stoorzender was.
Tip: probeer de door jou zelf geinstalleerde programma´s eens weg te halen. Doe niet allemaal tegelijk want dan moet je helemaal weer opnieuw beginnen. Dit was tenminste bij mij één van de oorzaken. Anders zou ik het ook niet weten.
 
Opstartprogramma's weergeven

Via onderstaande manier kun je de programma's weergeven die automatisch worden gestart, zodra je in Windows komt. Misschien dat het probleem ligt bij één van die programma's

Klik op start/uitvoeren/typ msinfo32

Vervolgens klik je op Softwareomgeving/opstartprogramma's.

Klik op bewerken/alles selecteren/kopiëren
Plak de inhoud in je vraag d.m.v de knop 'reageer op bericht'.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan