mining van bitcoin

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimamin

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2014
hallo

ik wil een bitcoin mine beginnen maar ik heb onderdelen gevonden maar ik weet de prijs niet en hoe je het in elkaar moet zetten
iemand verstand kan je me dan helpen ik heb deze link gevonden van een soort van moedboord en deze dingen horen er in hoe moet ik daar software installeren en waar koop ik die met welke prijs

Hoi.

Bitcoin minen is al lang niet meer lucratief. Kijk ook eens Tegenlicht over dit onderwerp.
Een stuk of wat jaar geleden kon je als particulier nog wel minen maar tegenwoordig zijn er partijen dusdanig serieus mee bezig dat het voor individuelen niet meer aantrekkelijk is om te minen.

Mocht je een slaatje willen slaan uit Bitcoins zou ik voor de handel (exchange) in bitcoins gaan, maar ook dat is geen garantie voor de toekomst.

Voor de lol met een oud pc'tje is leuk, maar om geld te verdienen is niet interessant. Veel van de miners die je kunt kopen hebben een dermate lange levertijd dat ze al verouderd zijn tegen de tijd dat je ze krijgt geleverd.

In het heel groot lukt het nog wel, maar dan moet je om in te stappen er serieus cash in stoppen in de orde van tonnen. Maar zelfs de hele grote maken nog maar een kwart van hun omzet t.o.v. een jaar terug.

maar kan je wel light coin mine met een bit coin mine zo een zoals daar boven

Als je niks anders nuttigs te doen hebt en je stroomrekening graag meer op ziet lopen dan je aan wat voor soort bit coins kunt oogsten...... "kan wrs nooit uit"

Als experiment ... vooral doen.... maar gebruik Google search even om de laatste stand van zaken op te duiken, voor zover die niet bij de link stond.... scheelt je tijd en frustatie.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan