Minispelermodus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door A.J.
Ben bang dat die instellingen in het register zijn terug te vinden.
Weet daar te weinig van om je te kunnen helpen, maar er zijn er op dit Forum zat die dat zeker wel kunnen.

Mediaplayer deinstalleren-->mru-scan uitvoeren--> weer installeren al geprobeert....

Windows opnieuw installeren voor zoiets als een Mediaspeler lijkt me toch al te gortig

Als dat de oplossing is...
 
Dan gebeurt er dus ook helemaal niets, het schermpje verdwijnt en het flitst even en niets als ik het dan weer aanklik kan ik wel minimaliseren, maar verder gebeurt er helemaal niets!!! Ook dat al vaak geprobeerd, ook formaat wijzigen doet niets. Ik begin te denken dat het echt hopeloos is ;-(
 
Jammer maar nog steeds is mijn probleem niet opgelost Alle aangedragen oplossingen geprobeerd maar het blijft mini en dan ook echt mini want de filmpjes worden ook alleen in mini formaat getoond. Wat oh wat is DE oplossing????????????
 
Wat A.J. beweert kon ook wel 's waar zijn. Als mijn pc "raar" doet, gebruik ik 2 programmaatjes om o.a. het register te zuiveren van allerlei ongein. Daarna loopt het systeem weer als een zonnetje. Je zou bijvoorbeeld CCleaner en\ of EasyCleaner eens kunnen proberen.

EasyCleaner Ccleaner
 
Het wordt een beetje vervelend, maar ook al geprobeerd;-(((
groetjes, Ineke
 
We raken een beetje uitgeput qua mogelijkheden lijkt wel.
Het is toch van de gekke dat je de hele boel opnieuw zou moeten installeren?
Maar het lijkt zo heel langzamerhand wel die richting uit te gaan.

Fonz :thumb:
 
Het gaat er echt op lijken he, maar daar moet ik hard over nadenken want wat haal ik dan weer op m'n hals, zo'n computercrack ben ik ook weer niet dus...
Maar bedankt voor het meedenken
groeten Ineke
 
Ik zou nog maar even wachten.
Misschien er nog wel een paar meedenkers even op wintersport ofzo.
Kun je niety gewoon een andere speler installeren?
Ik gebruik Winamp bijvoorbeeld.

Fonz :thumb: :thumb:
 
Geplaatst door A.J.

Kun je niety gewoon een andere speler installeren?
Ik gebruik Winamp bijvoorbeeld.

Fonz :thumb: :thumb:

Da's ook mijn idee :thumb:
 
En koffie maak ik tegenwoordig met Senseo!
Kon 'em niet laten, sorry.

Fonz :thumb:
 
Ja hoor ik heb inmiddels voor films ook powerdvd
Muziek moet ik dan nog maar eens even bekijken voorlopig dan maar mini.
Koffie doe ik met het espressoapp. en de rest in
de magnetron;-))

groetjes, Ineke
 
Geen rauwe eieren in die magnetron hoor!

Fonz :thumb:
 
Weleens geprobeerd dan :D :D ??
M'n moeder wel heeft een leuk effect hoor:(
 
Ik moet hem zelf schoonmaken, dus doe het maar niet ha ha ha.

Fonz :thumb:
 
Geplaatst door zagato
Ja hoor ik heb inmiddels voor films ook powerdvd
Muziek moet ik dan nog maar eens even bekijken voorlopig dan maar mini.
Koffie doe ik met het espressoapp. en de rest in
de magnetron;-))

groetjes, Ineke

Muziek speel ik af met real player free download. Fijn prog
met meerdere mogelijkheden.
http://www.realnetworks.com/products/producer/basic.html
helemaal onderaan die pagina vind je de (oranje) knop met free download!
 
****a, Eindelijk, maar hoe?????
Ja, ja eindelijk heb ik de normale media player weer terug. De zwager van m'n zoon een echte PC Crack is vandaag tien minuten bezig geweest en heeft de boel hersteld.ZOMAAR, Maar hoe weet ik niet want hij is dus inderdaad in het register geweest en daar verdiep ik mij maar niet in want wat ik dan aanhaal ;-))
In elk geval bedankt voor het meedenken en mijn probleem is dus bij deze OPGELOST
groetjes,
Zagato
 
Wil je anders eens aan die zwager van je zoon vragen hoe hij dat gedaan heeft? Mensen die niets uitleggen komen bij mij thuis maar 1 keer binnen. Ben trouwens erg blij voor je dat het is opgelost, ik zit dit probleem ook al een lange tijd te volgen en dit was toch een hardnekkig iets. Proficiat!:thumb:
 
Fijn dat ie het weer doet. Maar ook ik ben nu dus heel benieuwd waar het aan lag. Dus als die pc crack nog 's komt langsfietsen...? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan