Miro mediaplayer ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marnix36

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
1
Hallo,

Ik gebruik de mediaplayer Miro (getmiro.com) en heb hier een aantal vragen over. Ik heb de website van Miro al bekeken, gegoogled en op wikipedia gekeken maar ik kan de antwoorden nergens vinden.

- Ondersteunt Miro dezelfde container-,video-, audio-, ondertitel- en afspeellijstformaten die VLC ondersteunt aangezien Miro op VLC is gebaseerd?
- Op welke versie van VLC Media Player is de interne mediaspeler van Miro gebaseerd en worden nieuwe updates van VLC ook meegenomen in Miro? Is Miro een goed alternatief voor VLC?
- Miro ondersteunt verschillende protocollen voor video en audio (streaming), bij sommige protocollen wordt wel de afspeelmogelijkheid vanuit de ge�ntegreerde browser ondersteunt en in sommige gevallen wordt ook een downloadmogelijkheid gegeven (zoals bij podcasts en bittorent en youtube)

HTTP: browser ondersteuning: ja downloadmogelijkheid: ???
HTTPS: ????
UDP: ????
DAAP: browser ondersteuning: ja downloadmogelijkheid: ???
Podcasts: browser ondersteuning: ja downloadmogelijkheid: ja
Bittorrent: browser ondersteuning: ja downloadmogelijkheid: ja
RSS: browser ondersteuning: ja downloadmogelijkheid: ja
Silverlight (hoe heet het protocol voor het afspelen met Silverlight?):??
YouTube (hoe heet het protocol voor het afspelen van Youtube): browser ondersteuning:ja downloadmogelijkheid: ja

Wat zijn nog andere belangrijke niet genoemde protocollen en worden die ondersteunt door Miro en biedt Miro ook de downloadmogelijkheid vanuit de ge�ntegreerde browser? En zo nee staat dit op de planning?

- Ondersteunt Miro ook plugin en/of extensies (gebaseerd op API's) ? en zo nee staat dit op de planning?

Wat zijn grote aanpassingen/toevoegingen in Miro die op de planning staan?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Alvast bedankt.

Marnix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan