Mirror's edge loopt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon de cd geÏnstalleerd die er bij zat?
Waar kan ik zien of ik 9 of 10 heb.
Hoe zet ik de phisix uit?

als je ze niet uit hebt gezet denk ik dat ze nog aan staan :P hopelijk is dat de oorzaak.

ga als je het spel hebt opgestart naar options o.i.d. het staat wss ergens onder graphics. (ik weet het zo niet uit mijn hoofd)

die drivers van je cd zijn hoogst waarschijnlijk al verouderd. kijk eens op de nvidia site.

je kan zien welke dx je gebruikt door naar start>uitvoeren(of zoekbalk in vista) en dan dxdiag in te typen.

Heb een HD4850 en 4 weken gekocht dus kan me niet voorstellen dat ze nu al verouderd zijn?

Gebruik trouwens directX 10

Heb een HD4850 en 4 weken gekocht dus kan me niet voorstellen dat ze nu al verouderd zijn?

Gebruik trouwens directX 10

updates gaan via internet tegenwoordig, op je cdtje krijg je alleen de drivers om hem goed te laten werken.. ;) kzou zeker even updaten. Ik had ook een illegale versie van mirrors edge maar had dit niet in level2 zoals in het filmpje. Ik moest wel iedere keer bij het opstarten de graphics weer terug omhoog zetten en af en toe (of eigenlijk regelmatig) kreeg ik de fout mirrorsedge.exe werkt niet meer. Dat krijg je er nou eenmaal van een illegale versie. Kan je wel vertellen dat als je het spel eenmaal hebt uitgespeelt je het dan ook helemaal hebt gezien. Na het uitspelen heb ik mirrors edge niet meer opgestart.. (ja een keer per ongeluk.. :p)

Nick, ik zou als ik jou was de ageia physics uitschakelen, ik wist niet dat ati dat niet ondersteunde maar die zullen daar hun eigen variant wel op hebben dan.. :confused:

nope dat heb je mis....

als je een ati kaart heb, kun je gewoon geen physx... geldt ook voor de ps3...

physx is helemaal geeigent door nvidia...

en ik denk dat het komt omdat je het spel op dx10 draait. zelf heb ik ook een probleem en ik heb nogwel een nvidia kaart... waar geen physx op kunnen draaien...

probeer eens op dx9 en kijk of het dan nog laggt?

zoals ik al zei.

doet hij dat ook bij lage settings? en bij andere spellen?

ik denk dat het die anti piraterij truc is. google maar eens.

Denk het niet. Want ik heb/had het spel ook niet legaal. En bij mij draaidé ie als een zonnetje.

maar het installeren van DirectX9 heeft dat niet gevolgen voor andere spellen?.. gaam die er dan ook niet op achteruit ofzo?

Denk het niet. Want ik heb/had het spel ook niet legaal. En bij mij draaidé ie als een zonnetje.

dan heb je wss al de nieuwere crack erbij in zitten.
sommige pc's hebben idd geen last van de physx. anderen wel.

als je dx10 hebt heb je zowieso dx9. kijk maar naar bijv alle ubisoft spellen die hebben de mogelijkheid om op dx10 of op dx9 te draaien.

jah de spellen gaan er op achteruit. de performance van je pc daarintegen gaat vooruit. en bij 9/10 spellen is het zo minimaal dat je geen verschil merkt. tenzij je op elk detail let.

jah de spellen gaan er op achteruit. de performance van je pc daarintegen gaat vooruit. en bij 9/10 spellen is het zo minimaal dat je geen verschil merkt. tenzij je op elk detail let.

maar als je net een nieuwe pc hebt gekocht zo ik eigenlijk ook wel op de detail´s letten. Je gaat er dan toch vanuit dat ie nog even mee kan op dx10 of dx11 (windows7 straks), dan wil je niet downgraden naar dx 9. Ik zou een nieuwe download van mirrors edge downloaden. Als ik mirrors edge nog op mijn pc had zou ik wel een schijfje opsturen;) of natuurlijk het orginele spel kopen!

jah maar wat heb je liever een mirrors edge die werkt of een die laggt.

Ach ja dan speel ik maar andere spellen, maar bijv. call of duty 4 is 6,5 gb. kan je dat dan op 2 dvd's van 4,7 gb zetten of moet je een cd van meer dan 6 gb kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan