Mis ik een bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik hoop dat jullie mij kunnen helpem met het volgende, mij Zus heeft steeds een melding als ze haar pc uitschakeld de melding is iets met kernell 32 dll een ongeldige bewerking en iets over een mixer.exe . die pc sluit dus niet meer af door deze melding, en vlogens haar ging het te samen met problemen van norton, maar dat kan toeval zijn ,kan iemand mij helpen...

Ik denk dat het gaat om Kmixer , en dat is een driver voor je geluidsmixer (geïtergreerd met windows).
Als je in configuratiescherm-sorftware aanklikt en dan kiest voor windows onderdelen toevoegen/verweideren , en dan de bureau-assesoires en hulpprogramma's opnieuw installeerd dat het dan weer goed is.
Anders hoor ik het wel succes ermee

Greetzz Jacco

Ze is nu schijfcontrole aan het doen maar dat duurt een eeuwigheid zeg ze, iedere keer begint hij overnieuw, te controleren, en dat is ook bij defragmenteren zo, er zal toch niet meer aan de hand zijn??

Als je schijfcontrole doet , moet je er op letten dat er geen enkele ander toepassing meedraaid.
(zoals programma's op de achtergrond wat norton is , en screensavers en dergelijke) die dien je eerst helemaal uit te zetten voordat je schijfcontrole doet.
Bij de meeste programma's die in je systray staan kan je met rechts erop klikken en voor afsluiten of exit kiezen.
Als je systray 'leeg' is (klok krijg en hoeft ook niet weg).
Start dan schijfcontrole nog eens , je zal zien dat het sneller gaat en niet steeds opnieuw begint.

Succes

Als dat proces steeds opnieuw begint, betekent dat, dat er iets op de achtergrond van je schijf gebruik maakt. Als dat gebeurt begint het weer opnieuw. Het beste is in de veilige modus je schijf te controleren en/of te defragmenteren. Dan draait er n.l. niets op de achtergrond
Joop

Dat is buitenom je systray leegmaken idd ook een optie en misschien wel makkelijker.
In de veilige modus kom je door de control toets in te drukken tijdens het opstarten je krijgt dan een keuze menu waaruit je de veilige modus kan kiezen

Dacht dat veilige modus F8 of F2 was,als ik het fout heb sorry?
Gr willem

Probeer eerst eens met control.
F2 of F8 kan voor je BOIS settings zijn dit is per MOBO verschillend , maar voor windows en veilige modus is het Control

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan