Mis kleuren bij website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kympie

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Als ik MSN open of welke andere pagina dan ook maakt niet uit maar bij MSN is het het makkelijkst uit te leggen. Mis ik alle achtergrond kleuren. Plaatjes zie ik wel maar die blauwe balk boven in is wit. Over het algemeen zien de pagina's er erg wit uit terwijl er toch diverse in moeten zitten. Ook deze pagina heeft als achtergrond kleur wil.
Ik heb al alle mogellijke instellingen gewijzigd in Extra internetopties. Ik kan de achtergrond kleur wel veranderen in rood groen of blauw maar dat wordt alles weer de ingestelde kleur. Het zal wel een instelling zijn maar waar.

Laatst bewerkt:
Kijk eens of dit helpt:

Extra > Internet-opties > tabblad Algemeen > Toegankelijkheid
Hier alles uitvinken.

Dit geldt voor ie6 maar in ie7 zal het wel (ongeveer) hetzelfde zijn.

Nee, bij de instellingen extra heb ik volgens mij al alles geprobeerd.
Het heeft geem effect.

Hallo, ik las net jouw vraag op dit forum. Nu zit ik op dit moment met het zelfde probleem :confused:. Ik krijg namelijk ook geen achtergrondkleuren te zien als ik op internet ga.
Weet jij misschien al een oplossing voor dit probleem of heb je het ook nog niet op kunnen lossen.

M.v.g, Michel

Hallo, ik las net jouw vraag op dit forum. Nu zit ik op dit moment met het zelfde probleem :confused:. Ik krijg namelijk ook geen achtergrondkleuren te zien als ik op internet ga.
Weet jij misschien al een oplossing voor dit probleem of heb je het ook nog niet op kunnen lossen.

M.v.g, Michel

Nee ik heb nog steeds geen oplossing.

Oplossing

Hallo,

Ik heb het probleem op kunnen lossen :). Ik was er achter gekomen dat het een instelling moest zijn omdat wanneer ik een gast-account aanmaakte en hierbij op internet ging het allemaal wel perfect werkte. Ben daarom flink aan het zoeken geweest in de instellingen en heb het uiteindelijk gevonden :D .

De oplossing bij ons was,

- Ga eerst naar "Start" links onder in bureaublad.
- Druk vervolgens op "Configuratiescherm"
- Dan op "Toegankelijksheidsopties"
- Klik daarna nogmaals op "Toegankelijksopties" onder in dit tabblad
- Ga dan naar "Weergave" boven in het tabblad
- Hierna krijg je het volgende te zien:

Hoog contrast

U kunt deze optie gebruiken als u wilt dat windows kleuren en lettertypen
zodanig instelt dat deze gemakkelijker zijn te lezen.

Het vakje dat hierbij staat was bij mij aangevinkt maar moet juist "UIT" staan.

Klik dit uit en druk daarna op toepassen rechts onderin en dan op OK. Hierna moet het probleem over zijn en zo niet moet je de computer even een keer opnieuw opstarten. Is het dan nog steeds zo, sorry dan zou ik het ook niet meer weten. Maar bij mij was dit de oplossing. Heel veel succes, groeten Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan