Miscrosft Office 2003 SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cotje

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2002
Hallo allemaal,

ik heb thuis Office 2003 Enterprise Edition draaien en nu wou ik daar SP1 op installeren. Maar dat doet die niet.. Heb al op google gezocht of er eventueel een beveiliging voor illegale versies in zit, maar niets kunnen vinden. Weet iemand wat hier aan de hand is.

Hij geeft de foutmelding: Kan SP1 niet installeren.

Grts Cotje

Laat me raden, het gaat hier om een illigale versie van office XP? Ben bang dat je die niet updaten kunt :confused:
Hoeft ook niet toch? ;)

nee, is niet geinstalleerd van een officiele cd..... Overige updates deden t wel trouwens.

Het betreft hier trouwens niet office XP, dat is office 2002 en ik heb office 2003

Sorry, office 2003, updates is meestal geen probleem nee, alleen het service pack ligt een beetje dwars. Ik weet er alles van, net zoals Win XP (ahum). Daar is jammer genoeg geen oplossing voor, althans niet in dit forum.

Misschien een taal (language) probleem ?

Slipstreamed versie maken van office 2003 met SP1 der in. En of versie in de winkel kopen :)

Als je wat van office wil downloaden, dan vraag hij altijd om de schijf die er bij gehad hebt.

De sp die ik gedownload heb is dezelfde taal als de office die ik heb draaien.. Nederlands.. Een cd in de winkel kopen is ook geen optie, heb is even zitten kijken, maar dat kost je gewoon 500 euro's :confused: Heb trouwens de schijf waarmee ik hem geinstalleerd heb nog, aan die fout kan t dus ook niet liggen.

Weet iemand ergens een handleiding hoe je een slipstreamed versie maak van een office cd?

Grts Cotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan