miserieee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ktje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2
Ik em ni veel verstand van pc's gaak wel zegge, ma dus ik em normaal gezien nero om cdkes te make, ma als ik op cd branden duw dan blijft tprogram hange en bij terug opstarten zegt hij da er eerst iets moet afgesloten worden. En als ek et via mijne wmp doe komt erop dat in gebruik is, en macheert et ook ni.. Kem nero al nekeer opnieuw geinstalleerd, ma gaat ook ni en als ik e cdken wil laten afspelen vind hij nix ..
Grtz X
 
Het is dat ik het nog net kan vertalen, maar probeer in het vervolg wat meer ABN te typen.

Wat is dat "iets" dat afgesloten moet worden?
 
Zou je zo vriendelijk willen zijn om er een leesbaar verhaal van te maken. Woorden in hun geheel opschrijven en gebruik maken van hoofdletters en leestekens?
 
Sorry, ik zal mijn best doen. Dus ik had nero opnieuw geinstalleerd, maar bij branden reageert hij niet meer en moet afgesloten worden. Bij terug herstarten meld hij dat er nog een programma in gebruik is en dat dat eerst moet afgesloten worden, maar er staat niet bij wat en vind ik het dus niet..
En als ik een cd wil afspelen vind hij niets.. en ook via wmp kan ik niets doen want hij meld dat het nog in gebruik is :confused:
Grtz
 
Ga eens naar start > uitvoeren > services.msc > zoek in het lijstje dat nu verschijnt naar een service die begint met IMAPI, dubbelklik hierop en kies bij "opstarttype" voor Uitgeschakeld/Disabled. Herstart de pc nu en probeer eens te branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan