Missende launcher.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PuppyZwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Berichten
119
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ik kan de launcher van Neverwinter niet op mijn bureaublad te zien krijgen. Het is dus zo'n klein schermpje dat niet 'schermvullend' kan zijn dat alleen patches en het password hanteert.

Feiten op een rijtje:
Windows 7.
Ik start de Launcher. Hij opent maar niet op mijn bureaublad.
In de taakbalk staat hij gewoon en ik kan mijn password (blind) intikken en het spel starten (enter) via dat mini schermpje.
Ik kan rechtsklikken en 'verplaatsen' kiezen maar kan het scherm niet vangen. Het pijlenkruisje zit in de linker bovenhoek zonder dat er iets aan hangt.
Heb re-sizen geprobeerd maar te vergeefs.

Het is dus meer een luxe probleem maar ik weet niet hoe ik het kan oplossen. Is er een puzzelaar die een oplossing weet?
 
Laatst bewerkt:
Misschien helpt het als de games config files verwijdert (hier staan de settings in van de game dus zal hij waarschijnlijk weer normaal verschijnen) dit moet je wel doen wanneer alles van de game is afgesloten
 
Nou ik heb geprobeerd een en ander te resetten maar.... :(

En toch is het gelukt.
Via de mysterieuze knop "bureaublad verbergen" en de veilige modus kreeg ik de launcher weer in beeld. Ik kon hem naar het midden slepen waar hij na herstart ook weer netjes verscheen. :d

Bedankt voor de moeite.
 
Mooi dat het gelukt en fijn dat je toch nog even vermeldt hoe het opgelost is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan