Missing file die naar Outlook verwijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb W2K, Outlook 2000. Bij 1button check NSW krijg ik altijd foutmelding
C:Windows\System32\Mapisrvr.exe cannot access a necessary file "gapi32.dll"
Nu heb ik deze dll wel in verschillende mappen
1 x in C:\Program Files\Common Files\SYSTEM\Mapi\1043\NT
1x in C:\Program Files\Common Files\SYSTEM\Mapi\1043\95old
Verder heb ik in deze Outlook versie
Bij Extra Contactpersonen voor Klantbeheer bijwerken/Opties voor activiteiten Klantenbeheer en contactpersonen loskoppelen.
Weet niet waar dit vandaan komt. Kan zoiets ook niet vij config / Software vinden.
Hoe kan ik de foutmelding in NSW oplossen (NSW vindt nl zelf geen oplossing) al dan niet door een juiste verwijzing danwel door Klantenbeheer uit Outlook te krijgen.

Mising file Gapi32.dll

Copying file naar system map gedaan. Nu als admin geen fouten en als hoofdgebruiker wel. Als hoofdgebruiker kan ik Windoctor niet draaien dus kom niet echt erachter of dit weer GAPI is maar kan bijna niet anders. Hebben jullie hier een verklaring voor ?
Kan natuurlijk alstijd nog ignoren maar wil liever de nette manier.
Groeten Frans

Vaag dat het aan Windoctor ligt, maar dit is dit nooit door Symantec gefixed:

Because the error message that is described in the "Symptoms" section of this article is an issue with Norton WinDoctor, and not an issue with Windows files, you may decide to ignore the error message.

Wie serieus zijn register wil opschonen kan beter Adregcln gebruiken, http://www.utils32.com/adregcln.htm

Alles opgelost. Foutmelding Windoctor bij hoofdgebruiker was een andere niet deze. Even omgezet naar beheerderrechten , NSW gedraaid, fouten gefixed en weer teruggezet naar hoofdgebruiker.
Alles OK nu ! Alle bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan