Missing operating system

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukt

Hey, ik heb eindelijk de oplossing gevonden... het was waarschijnlijk een conflict tussen twee dvd spelers in mijn computer, ik heb nu van 1 dvd speler de voeding eraf gehaald. Sinsdien pakt hij de cd weer
 
Waarbij een andere conclusie idd. blijkt te kloppen : het systeem startte steeds maar weer vanaf hdd.
Blijft voor mij toch een beetje de volgende vraag over: hoe kan het dat 2 spelers 'opeens' gaan conflicteren, daar waar ze het kennelijk (?) altijd prima hebben gedaan?
 
Dat is een vreemd verhaal

Dat is een vreemd verhaal, mischien is de tweede dvd speler kapot.
 
Ja, da's mogelijk, maar ik mag toch hopen dat je bij het booten afwisselend de ene en de andere hebt geprobeerd?
 
Hey, ik heb eindelijk de oplossing gevonden... het was waarschijnlijk een conflict tussen twee dvd spelers in mijn computer, ik heb nu van 1 dvd speler de voeding eraf gehaald. Sinsdien pakt hij de cd weer

Of in de BIOS gerommeld of settings veranderd. IDE spelers moet je jumperen... Weet je nog, master of slave of cable select...:thumb:
 
Hey, ik heb eindelijk de oplossing gevonden... het was waarschijnlijk een conflict tussen twee dvd spelers in mijn computer, ik heb nu van 1 dvd speler de voeding eraf gehaald. Sinsdien pakt hij de cd weer

Voeding afhalen is niet genoeg. Kabel eraf, voeding kan weer terug...:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan