Missing Plug-in niet kunnen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

animalforever

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
51
Bij youtube, als ik op een video klik zie je ipv die video een zwart scherm. In dat scherm zie je grijs omlijnd 'Missing Plug-in' staan. Als ik er op probeer te klikken gebeurt er niks.

Ook als ik bijv een Flash game spel speel (op sites als spele.nl) verschijnt dit, en is het weer onmogelijk om die 'Missing Plug-in' te installeren.

Als ik naar de Adobe Flash Player site ga, staat er dit:
'De nieuwste Adobe® Flash® Player bevat reeds de Google Chrome-browser.'

(ik gebruik Google Chrome)

Ik vraag me af hoe ik weer youtube filmpjes kan kijken?

Alvast bedankt voor de hulp!
 
De link in de 2de oplossing ("handmatig installeren") op die pagina werkt momenteel niet.
Wijk ipv. daarvan uit naar deze link en maak de juiste keuzes.
Hopelijk werkt/helpt dat ook voor Chrome. In Firefox werkt die methode niet, vanwege die ellendige download-manager (DLM) die verder niets download... :rolleyes:

Edit: Als de installatie (via DLM) niet werkt/lukt, dan kun je hier onder "Executable installers" de losse installatiepakketten downloaden die (hopelijk) dan wél een oplossing (=succesvolle installatie) bieden.

Tijs.



Moderator-[Edit] LET OP bij deze gegeven link: als je een vinkje laat staan krijg je McAfee erbij. [/Edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaa, het is gelukt! Hoewel ik volgens mijn computer nu geen adobe flash player meer heb, maar volgens het internet wel? Ach ja, dat zoek ik later nog wel uit :)

Dankjulliewel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan