mist driver videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorrit01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
hallo allemaal,

sinds kort heb ik weleens problemen met de drivers van mijn Nvidia kaart.
af en toe wanneer ik de computer aan doe start hij in de 16bit kleuren op. dit kan ik dan niet veranderen. Als ik de computer uit doe en weer aan is het probleem soms opgelost. Ik heb het een keer moeten oplossen door opnieuw mijn driver te installeren maar vandaag had dat ook geen effect. Ik heb het vandaag opgelost door systeemherstel te gebruiken en toen was hij weer goed. Heeft iemand een idee waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en hoe ik dit kan voorkomen?

moederbord asus a8n-sli deluxe
6800 GT gigabyte pci-expres kaart.
windows xp pro.
heb de laatste drivers van nvidia.
:rolleyes:

Haal je kaart er eens uit , maak de contacten eens schoon met een Schone zakdoek of stukje WC papier , en steek weer terug ,wel goed aandrukken, en je kabel van de Monitor er ook goed opzetten.
EN dan?

ja, dat kan natuurlijk ook het probleem zijn. Dat het gewoon ligt aan de hardware die niet goed zit aangesloten. Ik zat zelf steeds aan de software te denken, maar omdat de drivers installeren niet altijd helpt kan het inderdaad zijn dat hij soms wel en soms niet goed contact maakt. Zodra ik het probleem weer heb zal ik het proberen op te lossen door de kaart er eens uit te halen en schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.

bedankt voor de tip.

En laat wel weten of dat het probleem was.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan