mist een bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo,ik heb er laatst las van,dat ik geen muziek,of tmd,kan afspelen.dan klik ik erop en dan krijg ik een foutmelding dat hij STUDIO.EXE mist.waar kan ik die opnieuwe downen.of wat moet ik ervoor vervangen,in het kort dus hoe krijg ik het dus gefixt.
Alvast bedankt

GR.GAME-MASTER

Als je zegt: MP3 af laten spelen met MediaPlayer of wat dan ook dan ben je er.
Wordt er trouwens BPM Studio bedoeld?
Wat voor een radio speelde voorheen alle muziek af?
Je zou eens met zoeken studio in kunnen geven en kijken Windows nog vindt.
Vaak staat er in kladblok wel een link naar de site en dan zou je Studio opnieuw kunnen downloaden.

Bij mij is Studio.exe van Pinnacle.

Laatst bewerkt:
okee.

Okey,als ik het bestand opnieuw wil zoeken,met zoeken naar bestanden of mappen,daar kan hij hem neit vinden.en dus weet ik niet waar ik hem opnieuw kan downen.

Studio.exe kan NIET gevonden worden omdat deze NIET bij Windows hoort.
Heb jij misschien WinAmp erop gehad en deze verwijdert?
Kijk hier en volg de instructies, misschien gaat dan goed:
http://support.microsoft.com/?id=kb;en-us;279614
Groetjes ;)
Falco

Falconetti: Natuurlijk vind Windows alles. :D
Anders had jij wel het nakijken met het zoeken naar een jpg'tje dat in een verkeerde map is beland.

Game-master: Heb je al met een zoekmachine zoals Google studio.exe ingetypt? Ik zag verschillende programma's. Minimaal moet bij jou dan toch een lichtje gaan branden welk programma het zou kunnen zijn?

Sorry Elisa, I don't get it :eek: !
Studio.exe wordt bijv. samen met WinAmp geinstal.
Gooi je WinAmp eraf dan krijg je dat melding.
Pinnacle Studios heeft ook zo'n bestand.
Omdat Game-Master geen muziek kon/kan afspelen, dacht ik dat bij hem toch van WinAmp komt.
Grtz
Falco :D

Als Windows bij mij had gepiept zou ik het ook niet geweten hebben. Door die zoekfunctie van Windows kwam ik er achter dat het bij mij b.v. Pinnacle is die dat uitvoerend bestand heeft.
Maar als je niet weet waar het bij hoort kun je lang zoeken.
In ieder geval hebben jij en ik er al twee geleverd :D en Game-master ploetert verder.

Geplaatst door Elisa
Als Windows bij mij had gepiept zou ik het ook niet geweten hebben. Door die zoekfunctie van Windows kwam ik er achter dat het bij mij b.v. Pinnacle is die dat uitvoerend bestand heeft.
Maar als je niet weet waar het bij hoort kun je lang zoeken.
In ieder geval hebben jij en ik er al twee geleverd :D en Game-master ploetert verder.
Wat een LOL :D:D:D:D:D
Falco

Game-Master............is het gelukt met Studio.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan