mist een pinnetje ?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
darn een zeker persoon heeft de pc na 28 uur van de memtest uitgeschakeld :eek: maar ben zondag weer opnieuw begonnen dus hoop de resultaten vanavond te hebben :rolleyes:

Als hij geen fouten aangaf, is zijn die wel goed, en het duurt een hele poos, voordat hij aan het videogeheugen toekomt.

Maare, alleen voor het testen van het video geheugen, heb ik op deze site TestVideoRam gevonden.

:thumb: oke bedankt ik ga die vanavond meteen uitvoeren . is het misschien ook een aanrader om mijn universele voeding aan te sluiten omdat de processor aangaf dat de vcore instabiele voeding had en de formfactor van de voeding en het moederbord komen niet overeen. ik denk zelf niet dat het aan de videokaart kan liggen want de mijne heeft er ook in gezeten en het probleem was er toen ook! en van een andere professional zei dat het ook aan de hardeschijf gelegen kan hebben is het dan te proberen mijn hdd erin te zetten want ik heb er 2 in zitten zou ik ze dan beide over moeten zetten?

darn diej zip file is met wachtwoord beschermd:shocked: kan niet installen van video ram tester

p.s. op diej site raden ze sisoft sandra aan waarmee ik die andere tests heb gedaan

Laatst bewerkt:
UPDATE:

heb performance test 6 gedownload omdat ik niet stil kon blijven zitten en niets doen! de pc loopt dan vast zodra hij bij de test komt genaamd undefined shapes!

ik heb nog geen tijd gehad om het uit te proberen. ik heb t een beetje druk ik kan het waarschijnlijk zaterdag ochtend even proberen. dan krijg je de resultaten srry voor dit ongemak.

p.s. ik ga de test zometeen uitvoeren maar ik ben bang dat het weinig zal opleveren omdat ik dezelfde problemen had met de pc toen mijn videokaart erin zat en die heeft het altijd goed gedaan en doet het nu in mijn pc ook weer goed

Laatst bewerkt:
ik heb het tooltje geprobeerd op te starten maar krijg dan een flits van een ms dos batch venster en dan gebeurt er verder niets meer.

UPDATE:

het update process werkte eerst niet, dat process hebben we nu op een externe hardeschijf laten draaien en toen deed de pc het wel:love: . nu heb ik besloten te proberen een OS op de externe hardeschijf te installeren .. ( is de pc nu mee bezig ) .. om te kijken of de pc dan net zo snel vast loopt. ik denk dat we kunnen constateren dat er een fabriekatie fout in de hdd zit maar dat moet nog iets beter getest worden ben ik van mening.

ik zal zo spoedig mogelijk weer van me laten horen!

de ingebouwde hdd valt daar niet onder de fabrikatie datum is na die februari. maar eeh op externe schijf installeren gaat niet mijn windows versie ondersteund dat niet :(.

ik heb de pc inmiddels goed draaiend gehad op de externe hardeschijf :thumb: nu hebben we geconstateerd dat de hdd idd de oorzaak was we gaan nu een andere hdd erinzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan