Mist...

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Ik keek daarnet uit het raam en zag het erg misten... gelijk de camera gepakt en eens een poging gedaan om de sombere sfeer vast te leggen.

mist1_640.jpg

mist2_640.jpg

mist3_640.jpg

Helaas erg onscherp, zag haar te laat, ga morgen eens wat uitproberen met m'n scooter in de mist.

mist4_640.jpg

mist5_640.jpg

mist6_640.jpg

mist7_640.jpg

Wat vinden jullie ervan? Het is de eerste keer dat ik in de mist foto's schiet, dus er zullen vast dingen beter kunnen. (Tips voor nabewerking?). Ik hoop dat het morgen overdag mist, nu was het al bijna 17u en zonder statief kan je weinig met sluitertijden.

Graag jullie mening :)

Laatst bewerkt:
Toch keurige foto's Dennis. Ik weet niet hoe het morgen ochtend wordt, maar als het zonnetje opkomt zo als vanmorgen, dan kun je ook hele mooie foto's met mist maken. Zag er zeer mooi uit vanmorgen vanuit de vrachtwagen in de polder hier.(helaas geen foto toestel bij me:()

ben je prei boer geworden ??:D

Nee, m'n vriendin woont op't platte land (Is zelf geen boerin hoor :p) en zijn er dus veel velden met groenten enzo. :)

Toch keurige foto's Dennis. Ik weet niet hoe het morgen ochtend wordt, maar als het zonnetje opkomt zo als vanmorgen, dan kun je ook hele mooie foto's met mist maken. Zag er zeer mooi uit vanmorgen vanuit de vrachtwagen in de polder hier.(helaas geen foto toestel bij me:()

Thx :) Vanmorgen was er hier niet veel mist... hopelijk morgenochtend wel voor de foto's dan :) Om te rijden is het wel zwaar bagger.

Foto's maken mag wel achter het stuur, bellen niet... dus morgen camera maar mee ! :D

Die één na laatste foto vind ik wel wat hebben.
Straalt wel een bepaalde sfeer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan