Mitchosoft Zoekmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchosoft

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2012
Op mijn zondagmiddag verveelde ik mij en heb ik een simpele zoekmachine gemaakt met 3 standaard zoekmachines, een ingebouwde webbrowser en een automatische updater. Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden, of het design gewaardeerd word. verbeterpunten etc.

Ik heb een website waar je het programma kan vinden. klik daarvoor hier.

Tevens zou ik jullie willen vragen om Mitchosoft Webbey te willen proberen.. deze kunt u hier vinden.

Graag hoor ik reacties!

Met vriendelijke groeten,

Mitchosoft

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit ik ga hem is starten..
-als je niks invult dan gaat hij naar jouw site :( stuur hem dan door naar google,bing,of youtube
-je kan geen tabbladen sluiten :(
-als je het browser venster weg klikt dan gaat hij door met afspelen :(
waar heb je dit mee gemaakt ?

Hoi martijn098,

Mooi dat je hem hebt willen testen!

Punt 1: Als ik niks invult, gaat hij naar de geselecteerde zoekmachine, de startpagina?
Punt 2: Dat klopt, maar zoals je op de website hebt kunnen lezen staat dat wel gepland voor versie 1.3.
Punt 3: Dit klopt, voor behoud van de huidige tabbladen heb ik het 'Afsluiten' van het BrowserForm moeten annuleren, en deze zoals dat er zo mooi staat: 'Me.Hide'.

Heb je enig idee hoe ik punt 3 kan verbeteren?

Gemaakt met Visual Studio 2012 VB.Net.

-nee bij mij niet
1.png
-ik zal is voor je kijken ik post het andwoort als ik het weet

Hoi,

Ik zie dat ook een Radio aan het maken bent? als je op de website van mij kijkt kun je zien dat ik dat ook maak. Hieronder een foto van mijn design. Vind je het wat?
firstimpression.png

Ik ga zelf ook nog even experimenteren met het derde punt.

Hier de code van het stukje:
[CPP]WebBrowser.Navigate(My.Settings.SearchURL.Item(ComboBox1.SelectedIndex) + TextBox1.Text)[/CPP]

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit

-nog even over punt 3 maak je kan formborderstyle op none zetten en dan met button,s een sluiten knop maken

Ja dat kan inderdaad, maar dan heb je nog steeds het lastige dat het YouTube-Filmpje niet gestopt word doordat ik het afsluiten onderbreek .. Dat verbeterd de snelheid weer...

En dan verwijdert hij ook alle tabbladen, dat is niet de bedoeling ...

@joriskroos
Heb ik gedaan maar dat is gewoon google ;o ?

Ik heb het op de volgende manier opgelost: een vraag of de gebruiker alle tabbladen wil sluiten, met de waarschuwing vor YouTube. Ik verwacht deze week nog een update uit te brengen (versie 1.3).

@mitchosoft visual basic is een simpele verzie van visual studio en het is een goed idee ik laat het wel weten als ik nog tips heb ;)

Klopt. Ik heb wel is iets geprobeerd met C# en C++, maar ik snap er werkelijk waar helemaal niks van, C# gaat, c++ is echt een drama...

Ik zie dat jij Radio Player aan het updaten bent? Ik ben benieuwd! Binnenkort komt ook mijn Radio Player uit alleen onder de naam 'Media Player'. Ik ga de jouwe zeker uitproberen.

Ja klopt ik ben momenteel wel even gestopt wand ik lag 2 dagen in het ziekenhuis en ik had de verkeerde laptop bij mij

Laatst bewerkt:
Oei dat is nooit goed.. Ernstig? Ik heb ook wat vertraging opgelopen ivm ziekte. Komt goed deze week :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan