THWIT
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2009
Hoi,
Ik zie dat er vanavond nog een update uitkomt, toch heb ik 1.2 ook nog even geprobeerd.
Deze dingen vielen mij op:
- Is er geen stand-alone van je programma? Op die manier is het makkelijker testen, want dan hoeven je testers niet de hele boel te installeren...
- Bij een zoekopdracht met Bing of Youtube komt in de naam van de tabpage wel de zoekopdracht te staan, maar bij een zoekopdracht via Google niet. Kun je ervoor zorgen dat dit bij Google ook gebeurd?
- In de tabs zijn er geen simpele webbrowser knoppen, denk daarbij aan de volgende soort knoppen.
Ik zeg het er altijd even bij: Vat dit vooral niet op als negatief commentaar, het zijn gewoon tips! :thumb:
Ik zie dat er vanavond nog een update uitkomt, toch heb ik 1.2 ook nog even geprobeerd.
Deze dingen vielen mij op:
- Is er geen stand-alone van je programma? Op die manier is het makkelijker testen, want dan hoeven je testers niet de hele boel te installeren...
- Bij een zoekopdracht met Bing of Youtube komt in de naam van de tabpage wel de zoekopdracht te staan, maar bij een zoekopdracht via Google niet. Kun je ervoor zorgen dat dit bij Google ook gebeurd?
- In de tabs zijn er geen simpele webbrowser knoppen, denk daarbij aan de volgende soort knoppen.
- Terug/Vooruit navigeren. Dit is in Visual Basic echt heel simpel in te bouwen met webbrowser1.GoForward() / webbrowser1.GoBack().
- Een Home knop. In normale webbrowsers werkt zo'n knop dat je terug navigeert naar de startpagina, maar misschien is het leuk om het bij jou zo te laten werken dat je terug navigeert naar de pagina met zoekopdrachten?
- Is het handig om in het 'webbrowser'-venster een knop te maken waarmee je het hoofdscherm voor nieuwe zoekopdrachten weer naar voren kunt halen? Dat venstertje is namelijk zo klein dat het al gauw ergens onderaan al de programma's belandde die ik altijd heb openstaan. Met een dergelijk knopje kun je heel snel weer dat venstertje terugroepen.- Een Home knop. In normale webbrowsers werkt zo'n knop dat je terug navigeert naar de startpagina, maar misschien is het leuk om het bij jou zo te laten werken dat je terug navigeert naar de pagina met zoekopdrachten?
Ik zeg het er altijd even bij: Vat dit vooral niet op als negatief commentaar, het zijn gewoon tips! :thumb: