Mitsubishi

• Onderwerp starter Onderwerp starter budah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

budah

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Hallo,

Ik heb een misubishi KTV maar de AB is dood ( en reeds al weggegooid ) nu is Casema zo aardig geweest om de frequenties te veranderen hahahhaha Nu heb ik dus het probleem dat ik de zenders niet kan opzoeken. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ??

Alvast bedankt

Graig

Universele AB kopen maar als het goed is zit het menu ook gewoon op je TV onder een klepje of zo....
Geen handleiding meer?

Hallo bedankt voor je reactie, nee geen handleiding meer en ik heb hier 3 universele AB liggen 2 van philips en 1 van de blokker maar ik kom niet in het menu van de zenders en onder het klepje zitten allen de volume knopjes en de power knop :(:(:(

Graig

ja bedankt zal ik doen, mocht je nog iets tegen komen dan hoor ik het graag. Ik kan dus wel in het menu komen voor de geluids instellingen en contrast etc.etc. maar geen zenders zoeken ???

Nogmaals bedankt

Graig

zo werkt het!

Ik had hetzelfde probleem met hetzelfde televisie-type. Een beetje bij toeval kwam ik tot de oplossing. Je moet met de afstandsbediening eerst een zender zoeken, bijvoorbeeld knop 1. Dan zie je, als je ook een Casema-aansluiting hebt, sinds vanochtend dus sneeuw. Nu druk je op de knop "install". Dan verschijnt op het sneeuwbeeld de kanalenzoeker. Navigeer met de pijltjesknoppen naar kanaal 22 voor Nederland 1. Zodra je dat kanaal in beeld hebt, druk je ENKELE SECONDEN op de knop "store" (waarbij je de afstandsbediening richting televisie blijft houden). Dan registreert de kanalenzoeker op je scherm dat je dit kanaal onder knop 1 hebt vastgelegd. Als je nu nog een keer op "install" drukt, zie je je kanaal naar keuze onder knop 1, en nu met geluid. En zo ga je door met alle andere kanalenknoppen en zenders. Het snelste gaat dit door telkens na instelling van een kanaal via de getallenknoppen naar de volgende zender door te switchen. Veel succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan