mixen op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

exect

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Ik probeer de laatste tijd op mijn pc te mixen en nu heb ik het programmatje VirtualDJ. Nou heb ik een 2.1 boxenset en een koptelefoontje. Nou wil ik door de boxen graag het huidige nummer horen en door mijn koptelefoon alvast het volgende nummer om ze in elkaar over te laten lopen. Maar als ik bij het programmatje VirtualDJ de optie aanklik: boxen+koptelefoon dan werkt het niet. Want het geluid komt of alleen maar uit mijn boxen of alleen uit mijn koptelefoon. Ik heb een tijdje lopen romelen en ik kwam er niet uit. Mischien licht het aan het programma VDJ maar mischien kun je iets configureren bij Windows dat is dus mijn vraag.
Ik heb een geintegreerde geluidskaart met 7.1 dolby digital seround mogelijkheden van Dell. Mijn boxen zijn van Logitech en mijn koptelefoon is van Labtec.

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, maar igg alvast bedankt:thumb:

In welke poorten heb je de koptelefoon & speakers zitten?

Ik heb voor in mijn computer twee poorten een voor koptelefoon en een om mee op te nemen. Ik heb daar mn koptelefoon inzitten voor geluid. Achter heb ik volgens mij vijf aansluitingen een zwarte een blauwe een gele een roze en een groene en in de groene heb ik mn boxen aangesloten.

Daar ga je dus waarschijnlijk de fout in.. de groene aansluiting achter op je pc zit op het zelfde kanaal als je koptelefoon aansluiting voor op je pc.
Welk programma is er op je computer geinstalleerd voor je geluid? (realtek/Cmedia/....)

Laatst bewerkt:
Hmmz, dat driver programma ken ik niet...
Als je in het programma aanvinkt dat je 4 boxen gebruikt, wordt er als het goed is aangegeven welke aansluitingen je moet gebruiken aan de achterkant van je computer.
(Je kan dit ook gewoon testen door met je koptelefoon de verschillende aansluitingen af te gaan tot je geluid hoort)
Dan moet je de speakers achterin je computer niet in de groene aansluiting hebben maar dus de andere waar je geluid uit komt, & kan je je koptelefoon gewoon weer voor in de computer inpluggen. Nu zou je met VirtualDJ geluid uit je speakers & onafhankelijk uit je koptelefoon moeten kunnen krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan