mk:@MSITStore

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als ik een helpfile wil openen van sommige progs. lukt dat niet.
Kan bestand niet openen mk:@MSITStore C:\.........
Heb dit op gezocht en het schijnt te maken te hebben met de volgende file
C:\windows\system32\hhctrl.ocx

Heb gegoogeld en gedaan wat werd aanbevolen= updaten maar volgens mij heb ik de laatste versie

Windows xp pro sp2. ned
Wie weet wat ik moet doen?

de hhctrl.ocx is eng.

Ik heb de nieuwste versie van alles. Op die sites gaat het over sp1 Maar het is een engelse versie en ik heb een Ned. XP alhoewel dit niet relevant lijkt omdat dit bestand tot de automatische install behoort

Bork die twee sites gaan niet over mijn probleem!

Dacht even ok, maar helaas. Ik heb die twee dingetjes wel uit kunnen voeren maar de Help van veel programma's blijven toch dezelfde foutmelding geven. Als je Googelt kom je het veel tegen maar tot op heden geen oplossing. Alleen maar die Hijack toestanden maar die zijn bij mij niet aan de orde...

mk:@MSITStore C:\.........

...............................= ?

Kijk in bijlage. Dit is dus een voorbeeld. Vrijwel alle helpfiles komen of niet op of geven deze melding. Toch wel zeer vreemd dat ik nergens een oplossing kan vinden, ben al dagen bezig..

Bijlagen

• msit.jpg
    msit.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 89
Weer bedankt, ik kwam vrijwel allemaal weer dezelfde stuf tegen via jouw links, maarrrrrr quess what!!?

Helaas weet ik nu niet wat ik precies gedaan heb, heb gewoon van alles weer geprobeerd via jouw links en! hij doet het weer!!

Alleen ******* jammer dat ik nu niet weet door welk dingetje....maar goed in ieder geval heel erg bedankt ik kan weer slapen....ik zou eigenlijk wel graag het concrete antwoord willen weten...

Ik denk door uitvoeren van de volgende commands.

regsvr32 hhctrl.ocx
regsvr32 itss

Maar ik had dat volgens mij al eerder gedaan zonder resultaat, maar verder heb ik nu niets meer gedaan behalve een paar keer op help.hcm in de windows dir klikken, hopende op een wonder. Nou nog de oorzaak..maar goed voorlopig kan mijn weekend niet meer stuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan