MKV Converter Freeware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik ben op zoek naar een video converter. ik heb pas geleden een creative zen gekocht (voor de mensen die het niet kennen het is een soort ipod) en ik kan er ook filmpjes mee afspelen.
nou had ik een paar filmpjes gedownload maar het zijn .mkv bestanden dus ik moet ze converteren naar iets anders. omdat ik geen idee heb wat mijn zen wel of niet kan afspelen heb ik liever een converter die mkv naar verschillende formaten kan converteren. ook wil ik graag dat het freeware is. (ik heb een aantal dingen gegoogled maar de meeste waren trials waar je voor moest betalen) ook heb ik even in jullie handige software lijst gekeken, daar vond ik een programmatje dat SUPER heette, ik heb gelezen en het klonk wel interresant maar na het installeren kreeg ik een bluescreen daarna wou mun pc niet normaal opstarten en daarna moest hij herstellen... dus kom a.u.b. niet met SUPER aanzetten...

mvg mij
 
ok dat heeft mijn probleem opgelost dankje..

maar nu wil ik graag ondertiteling. voor de cenversie (dus toen het nog mkv was) zat er ondertiteling bij, die was al automatisch toegevoegd, na de conversie zijn die weg, is er een mogelijkheid die erbij te krijgen?
 
Van ondertiteling weet ik niet veel. Misschien kun je even een nieuw topic aanmaken hierover, dan lezen er meer mensen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan