m'n muiswieltje reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

elbarto1979

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
ik heb een logitech scroll mouse OEM.

ik heb de bijbehorende cd met de driver geinstalleerd, maar m'n muis scrollt niet. overigens moet ik ook de dubbelklik functie kunnen hebben, volgens mij.

waar kan ik andere drivers vinden voor de muis (op internet)??

in toekomstige gevallen :

rechtsonder naast je Windowsklokje staat een muisje, als je dat openklikt kom je in een schermpje waar je rechtstreeks naar de site van Logitech gaat..............

mijn muis staat er niet bij.

kan 't kwaad om iets te installeren van een muis die er op lijkt?? of maak ik t' dan alleen maar erger?

staat d'r niet bij ? Dat is een hele aardige. Wat staat er aan de onderkant van je muisje (vaak is de naam zoals JIJ denkt dat 'ie is, anders dan dat Logitech 'm officeel noemt.)

En nee, proberen kan altijd, het werkt in slechtste geval niet, maar de site van Logitech kennende staat jouw muis er sowieso bij........

nou geen enkel plaatje komt overeen....

op de onderkant staat:

logitech oem model m-s48

ik heb nu de 'driver'(?) geinstalleerd die stond bij 'other -> other mouse not listed' of zoiets.

nu doet in ieder geval m'n scroll functie 't ! :)

alleen nu zou ie eigenlijk nog moeten kunnen dubbelklikken met die middelste (scroll) knop....

ik heb inmiddels de driver geinstalleerd die stond bij 'other' en dan 'other mouse, not listed' of iets dergelijks.

nu doet in ieder geval m'n scroll functie 't weer!! :)

nu alleen nog zorgen dat m'n scrollwieltje kan dubbelklikken.... :s

Da's in ieder geval positief dan, maar ik blijf het vreemd vinden dat geen enkel plaatje overeenkomt.

Mijn ervaring met Logitech is dat juist zij een redelijk perfecte site hebben voor ondersteuning en downloads.

Daarnaast vind ik talloze verwijzingen naar de MS48, dus het is een heel normale muis..................

Vreemd, vreemd, vreemd..................... :8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan