bijl0589
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2001
Omdat m'n PC tegenwoordig zo langzaam opstart en traag loopt heb ik vandaag m'n computer een beetje opgeschoond
Echt wel een beetje want van meer dan de helft van de dingen weet ik niet waar ze voor zijn dus laat ik die maar staan.
Eerst heb ik Ad aware gerund....(niets)
Toen spy bot search and destroy....(ook niets)
tijdelijke internet bestanden weggegooid
en kookies verwijderd
Toen schijfopruiming,
en daarna defragmentatie.
Toen heb ik toch nog maar Norton antivirus verwijderd omdat ik 2 anti virus programma's op mn pc had....(overijverige vriendin) beetje overdreven dacht ik zo.
Toen heb ik nogmaals gedefragmenteerd.
Maar nu doen m'n snelkoppelingen naar m'n favoriete sites het niet meer.
Ik had ze op m'n bureaublad.
Nu had ik ook een extra snelle 1 klik verbinding in die balk onderin naar het internet (Explorer) maar en die was ook weg.
Als ik nu op m'n pictogrammen klik krijg ik de tekst:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm."
Wat ik daar nou mee moet is mij een raadsel.
Het is toch gewoon een snelkoppeling naar een pagina en geen bewerking? en van die mapopties snap ik ook al niks.
Ik moest via de zoekfunctie Internet explorer weer terug vinden, die staat nu wel weer op z'n plek.
Volgens m'n zoon moest ik firefox installeren, die heb ik gedownload, verder alleen opgeslagen.
Maar toen ik weer klikte op explorer, kreeg ik dat hij niet als standaard browser was ingesteld...
Snap ik ook al niet..., maar hij deed het wel
Wat heb ik nou in hemelsnaam met m'n PC uitgespookt??
Het is toch niet zo dat een virus dat in quarantaine zat bij Norton nou vrijgelaten is of zo?
Dat er iets misgegaan is is wel zeker, alleen ik zou niet weten wat.
Echt wel een beetje want van meer dan de helft van de dingen weet ik niet waar ze voor zijn dus laat ik die maar staan.
Eerst heb ik Ad aware gerund....(niets)
Toen spy bot search and destroy....(ook niets)
tijdelijke internet bestanden weggegooid
en kookies verwijderd
Toen schijfopruiming,
en daarna defragmentatie.
Toen heb ik toch nog maar Norton antivirus verwijderd omdat ik 2 anti virus programma's op mn pc had....(overijverige vriendin) beetje overdreven dacht ik zo.
Toen heb ik nogmaals gedefragmenteerd.
Maar nu doen m'n snelkoppelingen naar m'n favoriete sites het niet meer.
Ik had ze op m'n bureaublad.
Nu had ik ook een extra snelle 1 klik verbinding in die balk onderin naar het internet (Explorer) maar en die was ook weg.
Als ik nu op m'n pictogrammen klik krijg ik de tekst:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm."
Wat ik daar nou mee moet is mij een raadsel.
Het is toch gewoon een snelkoppeling naar een pagina en geen bewerking? en van die mapopties snap ik ook al niks.
Ik moest via de zoekfunctie Internet explorer weer terug vinden, die staat nu wel weer op z'n plek.
Volgens m'n zoon moest ik firefox installeren, die heb ik gedownload, verder alleen opgeslagen.
Maar toen ik weer klikte op explorer, kreeg ik dat hij niet als standaard browser was ingesteld...
Snap ik ook al niet..., maar hij deed het wel
Wat heb ik nou in hemelsnaam met m'n PC uitgespookt??
Het is toch niet zo dat een virus dat in quarantaine zat bij Norton nou vrijgelaten is of zo?
Dat er iets misgegaan is is wel zeker, alleen ik zou niet weten wat.