mns werkt niet -> gaat na 15 s op offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Ik kan mij aanmelden maar dan na 15 seconde of iets langer springt ie meteen terug af. heb al is terug proberen te installeren maar net het zelfde probleem

heb je hem er gewoon overheen geinstalleerd?
bij ons deedie het een tijdje helemaal niet,, ik gebruik die computer niet..
maar ik kwam op het idee om hem eerst helemaal te verwijderen (via configuratiescherm > programma's) en dan opnieuw downloaden,,
test dat eens...

ik heb hem gedeinstalleerd via een programma van msn en dan kon je alleen die msn verwijderen. blijkbaar zijn er nu ook een heleboel andere toels met windows live enzoow. en dan weer geinstalleerd. en msn messenger staat niet meer bij config. -> software :S

hm... vaag,, want normaal verwijdert hij msn niet eerst maar zet hem er gewoon overheen;)

ik heb em zelf verwijderd:D ik heb zo een msn virus cleaner gedownload. heb er mee gescand en enigste wa ik zou kunne verdenke van probleem is dat er gene server is gevonden.

Laatst bewerkt:
als ik bij opties ga kijken van msn en dan bij verbinding -> problemen met verbinding oplossen. kotm er geen probleem melding maar ik zie wel bij dat afbeeldingstje tussen pc en dat bakje een driehoekje met een uitroep tekening met als bericht : je hebt momenteel geen verbinding met .NET messenger service.

ja, idd het ik ook vaak...
maar als je bij je internet al een beetje zwak is en internet doet het gwn dan doetie het al niet >< HEEL VERVELEND...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan