Mobiel als modem, welke provider/mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkm

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Hallo,

Binnenkort loopt mijn abonnement af, momenteel heb ik een Vodafone 17,50 icm onbeperkt sms bundel. Zoals de onbeperkt sms bundel niet onbeperkt is, is de onbeperkt internet bundel dat ook niet volgens mij. Maar aangezien we veel reizen, binnenkort een verhuizing hebben, en meestal de hele zomervakantie naar ons 2e huisje gaan (binnenland) wil ik bij mijn nieuwe abonnement zeker een internet bundel die ik af en toe kan gebruiken op mijn laptop. Gedurende de vakantie zal ik deze natuurlijk zeker sowieso veel gebruiken. En tijdens de verhuizing wil ik ook eigenlijk zo min mogelijk zonder internet zitten.

Vorige jaren was dit niet leuk, een aantal weken zonder internet, maar meestal kon ik met mijn PSP dan nog wel ergens af en toe MSN'en. Nu ik zelf een aantal websites beheer die aandacht eisen, is het haast noodzakelijk. Nee, ik heb geen trek in een aparte internet abonnement voor mijn laptop.

Nu weet ik niet welke provider hier het minst moeilijk over doet, en of elke telefoon er geschikt voor is. Verder vraag ik me ook af welke jullie zouden nemen: T-Mobile G1, iPhone, HTC Touch Diamond, Nokia N96, of hebben jullie een andere aanrader?

Graag hoor ik van jullie,
Nick

ik gebruik van kpn surf en mail met een htc daimond.....ook mijn laptop kan hier goed mee overweg.

kpn sim only heb ik is dus ook goedkoop.

En KPN heeft daar tot nu toe geen probleem van gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan